PPC Energie și PPC Energie Muntenia lucrează la actualizarea sistemelor informatice în perioada 19 - 23 septembrie
Data actualizării:
Data publicării:
Autor: Editor Team
WhatsApp
Când se vor putea transmite indecșii aferenți consumului lunii septembrie.

PPC Energie și PPC Energie Muntenia își actualizează sistemele informatice în perioada 19 - 23 septembrie, ca parte a procesului de migrare a acestora la infrastructura informatică a Grupului PPC. Ca urmare, unele dintre serviciile și aplicațiile celor doi furnizori vor avea o disponibilitate limitată în acest interval.

Astfel, clienții PPC vor putea transmite indexul aferent consumului lunii septembrie începând cu data de 24 septembrie până pe 30 septembrie, ora 19:00.

Plățile se vor putea efectua doar prin intermediul partenerilor bancari, prin direct debit sau transfer bancar, respectiv prin intermediul automatelor de plată de tip self-pay, în cazul clienților care preferă plata numerar, dar vor putea fi înregistrate de către cei doi furnizori începând cu 24 septembrie.

Website-ul www.ppcenergy.ro va putea fi accesat, dar serviciile digitale de pe această platformă, precum și aplicația myPPC vor fi indisponibile în intervalul 19 – 23 septembrie.

Magazinele PPC și callcenterul vor funcționa conform orarului obișnuit, însă informațiile care pot fi oferite vor fi generale,din cauza indisponibilității platformelor pentru gestionarea relațiilor cu clienții.

Solicitările clienților vor fi preluate în această perioadă prin intermediul adreselor de email [email protected], pentru PPC Energie și [email protected], pentru PPC Energie Muntenia,și al canalelor de social media disponibile.

Deși există posibilitatea să apară întârzieri față de termenele de răspuns uzuale, companiile de furnizare PPC Energie își asigură clienții că toate solicitările vor fi preluate și soluționate, în cel mai scurt timp posibil.

 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel