Coca-Cola HBC România a devenit importatorul și distribuitorul oficial pentru brand-ul Monster Energy, în urma unui acord global, conform căruia Companiei Coca-Cola (The Coca-Cola Company) îi revine un procent de aproximativ 16,7% din capitalul producătorului de băuturi Monster, o investiție cotată la 2,15 miliarde dolari.
Băutura energizantă Monster Energy este distribuită pe piața din România de către Coca-Cola HBC România din luna aprilie 2016. La nivel local, marca Monster este disponibilă în patru variante, ambalate în doze de 500 ml: Energy (energizant clasic), Absolutely Zero (fără zahăr, zero calorii), Ripper (70% băutură energizantă și 30% suc natural de fructe) și Assault (combinație răcoritoare de energizant cu suc carbonatat). Pe ambalajul tuturor produselor sunt furnizate informații detaliate despre ingredientele folosite, respectiv conținutul caloric.
„Extinderea portofoliului nostru de băuturi energizante cu un brand atât de puternic și de iubit de consumatori ne aduce și mai multă valoare și întrevedem multe oportunități în viitor. Energizantele rămân un segment extrem de dinamic, oferind consumatorilor distracție si funcționalitate. Piața băuturilor energizante a înregistrat o creștere de două cifre anul trecut. Prin includerea produselor Monster Energy, ne-am diversificat portofoliul și putem oferi consumatorilor noștri o gamă și mai variată de băuturi, pentru toate gusturile și stilurile de viață”, a declarat Jaak Mikkel, Director General al Coca-Cola HBC România.
În Europa, Grupul Coca-Cola Hellenic distribuie Monster Energy în 20 de țări în care își desfășoară activitatea: Cehia, Ungaria, Slovacia, Austria, Bulgaria, Elveția, Cipru, Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Polonia, Italia, România, Slovenia, Croația, Bosnia, Ucraina, Serbia și Macedonia. Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari furnizori de mărci de băuturi energizante din punct de vedere valoric, având o creștere continuă în această categorie. Coca-Cola HBC România va continua să implementeze strategia stabilită la nivel de Grup pentru segmentul băuturilor energizante, care este axată pe promovarea ambelor mărci - atât Burn, cât Monster.
Marca Monster Energy a fost lansată în SUA în anul 2002, de către Hansen Beverage Company și a ajuns rapid la statutul de brand global, fiind comercializată în 115 țări din întreaga lume. Este numărul unu în topul celor mai vândute energizante din SUA, se bucură de aprecierea consumatorilor și este renumită ca brand partener pentru diverse evenimente sportive, precum curse moto speedway, MotoGP, Formula 1, snowboard, UFC, BMX, skate. Marca este asociată sporturilor extreme cu motor, muzicii rock și, în general, unui stil de viață trăit la maximum.
Despre Monster Energy
Monster Energy este marca de băuturi energizante evaluată la milioane de Euro, care deține titlul de Băutura energizantă nr. 1 din America* și principalul rival al mărcii Red Bull, chiar dacă este prezentă de doar 3 ani de zile pe piața europeană. Oferind de două ori mai multă adrenalină și pozitțonat drept un brand sinonim cu stilul de viață, Monster Energy continuă să fie la înălțimea reputației sale de motor de creștere în segmentul energizantelor, reprezentând peste 20,7% din creșterea de peste 6,7% înregistrată pe acest segment de piață **. Bucurându-se de o comunitate de fani fideli și pasionați, Monster a depășit 24 milioane de utilizatori doar pe Facebook.
Monster este mai mult decât un simplu energizant … Pentru că nu oferă doar cele mai tari produse, ci aduce cei mai mari sportivi, cele mai frumoase fete și cele mai răsunătoare nume din sport și muzică. Prin Monster ne implicăm în proiectele pe care fanii companiei le îndrăgesc și le oferim acestora acces exclusiv la evenimentele Monster din întreaga lume. Mai mult decât atât, fanii Monster nu stau niciodată pe margine și sunt parte din acțiune. Monster Energy este un stil de viață: nu doar consumi Monster, ci trăiești întreaga experiență!
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Burmă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky
- Carambol la Boița. Titi Aur, analiza videoclipului: Dacă nu se întâmpla, spuneau că bat câmpii
- De ce nu e bine să câștigi tot din prima ca tânăr dansator. Exemplul care se aplică în multe domenii
- Camelia Csiki, despre campaniile online împotriva Regelui Mihai: Tinerii needucați cred ce le spun bunicii despre Ceaușescu