Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
Foto cu rol ilustrativ: Freepik
Foto cu rol ilustrativ: Freepik
Hipermarketurile sunt pline până la refuz, mai ales în perioada sărbătorilor. Totuși, există unele chestiuni ciudate care se întâmplă în interiorul marilor magazine.

În cadrul podcastului Nod în Papură, unde jurnalistul Val Vâlcu și sociologul Alfred Bulai au abordat temele momentului într-o ediție specială de Paște, Vâlcu a semnalat o chestie bizară a hipermarketurilor pe care a numit-o sugestiv „culmea prostiei”. 

E vorba de anunțurile și reclamele, unele la un volum extrem de ridicat, pe care hipermarketurile le pun în timp ce oamenii fac cumpărături. Desigur ... reclamă, chiar la hipermarketul în care tu deja ai intrat!

„A fost febra cumpărăturilor și am remarcat culmea prostiei. Iar aici nu e nevoie de nicio cercetare. E o decizie a celor care manageriază hipermarketurile, unde ești nevoi să mergi pentru că nu-ți poți produce toate alimentele”, a punctat Vâlcu.

„Au fost studii care au arătat că muzica sporește vânzările, bombardează creierul, te ia valul. Dar din când în când, la un volum ridicat, sunt reclame la hipermarketul în care eu deja am intrat. Poate că o mică părticică din public e deranjată de hărmălaia asta și o enervezi și mai mult. E de neînțeles, îți faci ție reclamă în fața celor care deja au intrat în magazinul tău. În loc să pui reclame afară. Eu deja sunt la tine, de ce îți mai faci reclamă?”, a arătat Vâlcu care a adăugat că e de neînțeles și faptul că hipermarketurile își anunță reducerile tocmai clienților care sunt înăuntru.

„Nu văd nicio logică să îți faci reclamă când clientul e deja înăuntru magazinului”, a conchis Vâlcu.

„Eu aș merge mai departe și aș zice că în România nu a existat niciodată un manual de pregătire pentru a înțelege publicitatea și pentru a nu deveni victima ei. Ceea ce spui tu e o strategie care de fapt ar trebui să fie analizată pentru a o înțelege. În spate sunt manevre. Inclusiv la așa-zisele reduceri. Nu sunt reduceri, ci de fapt mecanisme care sunt făcute să înșele clientul. Ori clientul trebuie să știe că interesul nu e ca să câștige el, ca și client, niciodată, ci doar vânzătorul”, a adăugat și sociologul Alfred Bulai.

Urmărește integral podcastul Nod în Papură, ediția specială de Paște

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel