Materialele campaniei vor fi vizibile în principalele medii de comunicare, în toate regiunile de dezvoltare ale României, timp de cinci luni, începând cu 28 martie, până în luna august.
Ultima campanie integrată pentru promovarea fondurilor europene a fost derulată în urmă cu şase ani, în anul 2013, de Ministerul Afacerilor Europene, Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale.
"Este un proiect la care s-a muncit foarte mult. S-a materializat într-o campanie care înseamnă enorm pentru noi pentru că reflectă tot ce s-a întâmplat în ultimii ani, tot ce s-a finanţat din bani europeni" a spus Adriana Mărgărit, director de comunicare al Ministerului Fondurilor Europene.
Scopul campaniei
Scopul acestei campanii a fost promovarea beneficiilor pe care fondurile europene le-au generat în România, în cei 11 ani de la aderare.
Campania este una integrată, foloseşte un mix de comunicare care include următoarele medii: televiziune, radio, online, social media, panouri publicitare stradare, print.
"În luna aprilie se lansează primul spot, cel aferent Programului Operaţional Competitivitate, în luna mai avem promovarea Programului Capital Uman, în luna iunie avem promovarea Programului Operaţional Infrastructură Mare, în august avem promovarea ultimului spot, cel al programului Operaţional Asistenţă Tehnică. Acesta este programul care sprijină toate celelalte programe operaţionale pentru a dezvolta proiecte de succes", a mai spus directorul de comunicare al Ministerului Fondurilor Europene.
Bugetul campaniei este de aproximativ 2,5 milioane de euro. Campania a fost finanţată prin intermediul Programului Operaţional Asistenţă Tehnică şi a Programului Operaţional Capital Uman.
Spotul prezentat la lansarea campaniei a fost regizat de Mihai Bauman
"Este prima mea experienţă cu o instituţie publică, am avut emoţii pentru că nu ştiam exact cum se vor desfăşura lucrurile. A fost una din puţinele dăţi în care eu am întâlnit un client care ştia foarte bine ce îşi doreşte. Îşi dorea o comunicare mai relaxată, o comunicare care să implice ceva umor, şi să ieşim din zona foarte serioasă şi sterilă a lucrurilor", a spus Mihai Bauman.
Fiecare spot va avea o tematică
Ideea spoturilor este să apropie oamenii de aceste realizări, să arate că există o faţă umană a lor, să arate că se pot face.
În cadrul evenimentului de lansare a campaniei de comunicare a Ministerului Fondurilor Europene a fost prezentată şi o expeziţie de fotografie cu imagini reprezentative pentru mari proiecte de succes finanţate din fonduri europene.
Ministerul Fondurilor Europene pregăteşte lansarea unei alte noi campanii de anvergură, ce va promova finanţările concrete disponibile pe fiecare program Operaţional în parte.
Difuzarea primului spot al campaniei va începe în data de 28 martie şi va viza Programul Operaţional Competitivitate.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Brumă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- BANCUL ZILEI: Femeia cu inițiativă
- Klaus Iohannis, cu avionul de lux în SUA, pentru a-și lua "Oscarul de la Washington". Bogdan Chirieac arată cum puteau fi "salvați niște bani" - Foto
- Ciorbă de murături: Rețeta momentului. O vei prepara de mai multe ori
- Motivul primei vizite a Regelui Charles al III-lea în România. Camelia Csiki: Puțină lume știe. Este legată de o condiționare
- Chefi la cuțite: "Lovitură psihică" în echipa lui chef Alexandru Sautner
- Cea mai mare greșeală pe care o facem când ne rugăm. Preotul Adrian Agachi: E o scuză pe care o auzim foarte des nu doar la spovedanie, ci și în general
- Motorina ar putea să dispară din benzinării: "Este o scădere uriașă”