Iată, punctual, sfaturile oferite de către InfoCons:
• asigurati-va ca service-ul functioneaza legal si este autorizat de RAR;
• informati-va in prealabil asupra tarifelor si solicitati un deviz estimativ al interventiei;
• service-urile sunt obligate sa afiseze preturile cu TVA intr-o maniera vizibila si lizibila in zona de receptie a clientelei si sa precizeze modul de calcul utilizat (ora fizica sau baremurile de timp/ ora tehnologica pentru reparatii furnizate de producator);
• solicitati factura care trebuie sa contina: data si locul efectuarii reparatiei, modul de calcul al manoperei: timp fizic sau barem de timp / ora tehnologica, piesele de schimb utilizate (cantitate/pret), alte materiale de intretinere, consumabile utilizate (cantitate/pret), numarul de inmatriculare al autoturismului (eventual kilometrajul);
• solicitati Nota de comanda (reparatie) care trebuie sa cuprinda natura exacta a reparatiilor, costul probabil al acestor interventii si durata imobilizarii autovehiculului;
• Nota de comanda (reparatie) semnata de cele doua parti ajuta la o eventuala contestare a facturii si va constitui dovada in cazul in care sunt lucrari necorespunzatoare sau neefectuate;
• daca autoturismul nu este restituit in termenul stabilit, puteti soma service-ul sa respecte termenul inscris printr-o scrisoare recomandata cu confirmarea primirii.
• pentru piesele de schimb utilizate de service la reparatie, din stocurile proprii, se acorda garantie. Specialistii din service-uri au datoria sa consilieze clientii asupra unor reparatii, ce sunt necesare a fi efectuate, explicand motivele recomandarilor.
• service-ul este depozitarul autoturismului care ii este incredintat. Daca automobilul este furat sau deteriorat in plus fata de receptia efectuata, pe timpul reparatiei, costurile sunt suportate de societate.
• service-ul are obligatia sa va restituie piesele inlocuite, cu exceptia acelora care sunt utilizate la reparatie pe perioada garantiei.
• service-ul este responsabil de accidentele care pot sa survina in interiorul spatiului de lucru, cu conditia ca nicio neglijenta sa nu fie imputata victimei (clientului).
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Vremea de Florii, 1 mai şi Paşti. ANM a venit cu prognoza completă
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Horoscop 29 aprilie - 5 mai cu Mihai Voropchievici. Zodia care are parte de o furtună săptămâna următoare
- BANCUL ZILEI: Sughițul...
- Marina Almășan, plângere penală pentru hărțuire la locul de muncă și abuz în serviciu. Toate detaliile, într-un interviu pentru Spectacola.ro
- "Şi l-aţi omorât, în mod barbar, pe Ceauşescu". Dan Ciachir, moment de calmitate și ropote de aplauze: "A fost condamnat după propriul său Cod penal"
- Adrian Elicopter de Luptă, student la Academia de Poliție, după scandalul cu bătaia: Mi-am riscat poziția de student / Toți care mă acuză de violență fizică să nu uite că totul a început la Nuba
- Burduja a rupt gura târgului. Cum a venit să-și depună candidatura pentru Primăria Capitalei (FOTO+VIDEO)