Astfel, odată cu luna aniversară, Carrefour organizează o tombolă pentru cele 50.000 de vouchere prin care clienții vor primi, după emiterea bonului fiscal, un bon nefiscal, emis automat de casa de marcat. Bonul nefiscal va conține un cod unic de bare, format de 13 cifre. Acesta poate fi înscris o singură dată printr-un SMS la 1702 sau pe site-ul oficial, www.carrefour.ro.
Voucherele pot fi folosite pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele Carrefour. Desemnarea câștigătorilor se va realiza electronic, printr-o serie de trageri la sorți ce vor fi efectuate în fiecare joi (23 iunie, 30 iunie, 7 iulie, 14 iulie), alegându-se câștigătorii, se precizează în comunicatul de presă al companiei.
După fiecare tragere la sorți, câștigătorii vor primi câte un SMS care va conține un cod format din 13 cifre, similar unui cupon de cumpărături, valabil pentru achiziționarea de articole sportive din magazinele hipermarket Carrefour.
[citeste si]
"Sărbătorim, alături de clienții și partenerii noștri, 15 ani în care ne-am setat misiunea de a crea o viață mai bună pentru consumatorii români, iar promovarea și susținerea sportului sunt moduri prin care brandul nostru duce această misiune mai departe. Antrenor, co-echipier sau pur și simplu suporter, Carrefour este mereu în echipa ta, cu cele mai bune sfaturi, echipamente sportive sau evenimente la care să faci mișcare, indiferent de nivelul la care te afli. Susținem cu mândrie campionii de zi cu zi, dar și pe cei care nu concurează pentru medalii, ci practică sportul din plăcere, participând în competițiile de amatori. La Carrefour susținem sportul în orice formă. Pentru cel mai frumos joc, la mulți ani, Carrefour!", a declarat Andreea Mihai, Director de Marketing&Comunicare, PR&Solidaritate, Dinamică Comercială&Pricing Carrefour România.
Campania aniversară "De 15 ani, campionii prețurilor mici" pune accentul pe activitatea sportivă a românilor, inscriindu-se în acceași tematică cu "Carrefour-Sponsorul fotbaliștilor de mâine", o campanie prin care retailerul direcționează 1% din vânzarea produselor marcă proprie și a produselor partenere către 55 echipe de fotbal de juniori din țară.
Carrefour România se angajează astfel să dezvolte comunitățile locale în cadrul cărora își desfășoară activitatea prin promovarea proiectelor axate pe nutriție și un stil de viață sănătos. Astfel, susținerea evenimentelor sportive și a acțiunilor care încurajează românii, adulți și copii deopotrivă, să practice sportul și să-și mențină sănătatea sunt elemente esențiale inclusiv ale strategiei de responsabilitate socială Carrefour.
Mai multe informații despre campania aniversară "De 15 ani campionii prețurilor mici" pot fi accesate pe site-ul www.carrefour.ro/aniversare.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video
- Vacanța ieftină în Istanbul nu mai există! ”Prețurile de acum încolo vor fi exagerate”. Ce notă de plată a primit o familie de români cu un copil mic după masa de prânz
- SONDAJ de ultimă oră pentru Primăria Capitalei: Procentul celor 27% pe care-i vor și de care se tem, deopotrivă, candidații
- Dedesubturile pensionării lui Iohannis. Chirieac: Acest lucru e un mare secret pentru mine
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand