După ce în anul precedent românii care își petreceau vacanța sau concediul în diverse regiuni ale țării au trimis mii de fotografii, ediția de anul acesta își propune să dea un nou impuls ideii de a descoperi țara noastră.
„Anul trecut oamenii mi-au trimis din cele mai variate poze, ceea ce mie îmi comunică două lucruri. Pe de o parte, se confirmă faptul că România are un potențial turistic imens, care cuprinde nu numai peisaje extraordinare ci și obiective de patrimoniu cultural unic. Mă refer aici la zone precum Delta Dunării, declarată arie de patrimoniu UNESCO, sau Maramureș, unde frumusețea peisajului se îmbină cu spiritualitatea și folclorul românesc. În al doilea rând, numărul mare al celor care mi-au trimis fotografii arată că avem foarte mulți oameni care vor să participe la efortul de a-și promova țara — ceea ce înseamnă că e momentul să vorbim serios despre construcția unui brand de țară pentru România", este de parere Claudia Tapardel.
Planuri mari pentru promovarea brandului de turism românesc la Bruxelles
În calitate de membru al Intergrupului pentru Dezvoltarea Turismului și Patrimoniu Cultural din Parlamentul European, eurodeputata Țapardel are planuri mari pentru campania sa și pentru promovarea brandului de turism românesc la Bruxelles.
„Îmi doresc astfel să organizez la Bruxelles o expoziție cu unele dintre multele fotografii primite de-a lungul acestei campanii, pentru a arăta că turismul românesc poate fi o parte importantă a strategiei europene pentru dezvoltarea regională și, nu în ultimul rând, pentru economia europeană. În plus, pe fondul crizei de securitate cu care se confruntă Europa, mai ales în zonele de vest, consider că este un moment oportun să scoatem în evidență că țări precum România sunt o oază de siguranță. Pentru a promova însă țara noastră ca o veritabilă alternativă la destinațiile europene de tradiție, avem nevoie de un plan de acțiune atât la nivel european, cât și la nivel național", a precizat europarlamentarul PSD.
[citeste si]
Pe termen lung, Claudia Țapardel are în vedere ca turismul românesc să capete mai multă greutate în arhitectura guvernamentală și să beneficieze de o viziune de dezvoltare pe termen lung și în conformitate cu cerințele turiștilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol