RYANAIR, acțiune urgentă împotriva pandemiei COVID-19
Compania aeriană Ryanair ia măsuri urgente în ceea ce privește pandemia de coronavirus.
În ultima săptămână, răspândirea virusului Covid-19 și impunerea unor restricții de călătorie din partea statelor, multe dintre acestea fără o notificare, au avut un impact semnificativ și negativ asupra tuturor companiilor aeriene Ryanair Group, se arată într-un comunicat de presă.
În ultimele 7 zile, Italia, Malta, Ungaria, Republica Cehă, Slovacia, Austria, Grecia, Maroc, Spania, Portugalia, Danemarca, Polonia, Norvegia și Cipru au impus interdicții de zbor către și dinspre aceste țări.
Ryanair se așteaptă ca rezultatul acestor restricții să ducă la reținerea la sol a majorității flotei de aeronave în întreaga Europă în următoarele 7 - 10 zile. În acele țări în care flota nu este reținută la sol, restricțiile de distanțare socială și din cauza intențiilor de călătorie se poate ajunge până la anularea zborurilor.
Ryanair își reduce capacitatea de zbor cu până la 80%
În lunile aprilie și mai se așteaptă ca Ryanair să își reducă din capacitatea de zbor cu până la 80%. Mai mult, Ryanair ia măsuri imediate pentru reducerea cheltuielilor. Printre aceste măsuri se numără reținerea avioanelor la sol, înghețarea recrutărilor, amânarea unor plăți, suspendarea temporară a contractelor de muncă și reduceri semnificative în programul de lucru și plăți.
”Am observat o scădere substanțială a rezervărilor în ultimele 2 săptămâni și ne așteptăm ca acest lucru să continue pentru viitorul apropiat. Vom continua să monitorizăm cererea, precum și restricțiile de zbor ale guvernelor și vom continua să facem reduceri suplimentare la orare, după caz”, se mai arată în comunicatul de presă emis de companie.
Zboruri excepționale, făcute de Ryanair
„La Ryanair Group Airlines, facem tot ce putem pentru a răspunde provocării prezentate de Covid-19, care în ultima săptămână a determinat restricții de călătorie extraordinare și fără precedent să fie impuse de guvernele naționale, în multe cazuri fără notificare. Comunicăm cu toți pasagerii afectați prin e-mail și SMS și organizăm zboruri de ”salvare” pentru repatrierea clienților, chiar și în acele țări în care au fost impuse interdicții de călătorie. Prioritatea noastră rămâne sănătatea și bunăstarea oamenilor și pasagerilor noștri și facem tot ce putem pentru a ne asigura că pot fi reuniți cu prietenii și familiile lor în aceste perioade dificile”, precizează Michael O'Leary de la Ryanair.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News