Magazinele Enel, închise de pe 16 martie. Ce recomandă compania
Enel Energie și Enel Energie Muntenia își suspendă activitățile care presupun contactul direct al angajaților cu publicul, în următoarea perioadă.
Enel Energie și Enel Energie Muntenia își suspendă activitățile care presupun contactul direct al angajaților cu publicul, în următoarea perioadă, conform Agerpres. Compania încurajează clienții să utilizeze canalele alternative de comunicare, se arată într-un comunicat remis vineri.
Activitatea tuturor magazinelor Enel va fi suspendată din 16 martie, pentru a reduce răspândirea virusului COVID-19 și pentru a proteja sănătatea clienților, a angajaților și a comunităților, prin reducerea contactului dintre clienți în zona magazinelor.
„În perioada următoare, compania le recomandă clienților să utilizeze canalele alternative de comunicare și metodele de plată online puse la dispoziția lor, descrise mai jos. Este posibil ca unele interacțiuni să dureze mai mult, regretăm dacă timpul de așteptare se mărește, însă încercăm să prioritizăm cererile, cu scopul de a asigura furnizarea de energie electrică clienților noștri în cele mai bune condiții posibile", au arătat reprezentanții Enel.
Clienții pot face cont digital MyEnel
Astfel, clienții își pot activa contul digital MyEnel, pentru a primi și plăti facturile de energie electrică sau gaze naturale, sau pentru a-și înregistra indexul sau verifica balanța de plată. Contul MyEnel poate fi activat cu ușurință fie online pe my.enel.ro, fie descărcând în mod gratuit aplicația pentru telefonul mobil de pe App Store sau Google Play. De asemenea, încurajăm clienții să își activeze metodele alternative de primire a facturii, fie pe email, aici, fie prin SMS din contul MyEnel, urmând pașii menționați în platformă.
Transmiterea indexurilor
Pentru a trimite indexul pentru energia electrică consumată, clienții pot apela numărul de telefon gratuit - 0800.07.08.09 (în timpul perioadei de telecitire).
Pentru a trimite indexul pentru consumul de gaz, clienții pot suna la numărul gratuit 0800.07.07.01, tasta 1, în cazul în care distributiorul lor este Delgaz Grid sau Progaz P&D (între 22 și 26 ale fiecărei luni).
De asemenea, în secțiunea Contractare Rapidă sunt disponibile ofertele comerciale, prospecții și clienții având posibilitatea de a transmite online solicitări de încheiere a unui contract de furnizare de energie electrică sau furnizare de gaze naturale.
În plus, clienții care doresc să își achite factura de energie electrică sau gaze naturale în această perioadă, pot utiliza modalitățile alternative de plată, precum: ATM-uri (bancomate), debit direct, internet sau virament bancar.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News