Clienții Distrigaz Sud Rețele, persoane fizice, juridice sau mandatari ai acestora, au posibilitatea sa ne contacteze online, prin intermediul Portalului DGSR, pentru solicitari de racordare la sistemul de distributie gaze naturale si solicitari de puneri in functiune ale instalatiilor de utilizare gaze naturale prin simpla accesare a https://sax.distrigazsud-retele.ro/login.
Pentru alte tipuri de informatii, recomandăm utilizarea formularului de contact afișat pe site la link-ul https://www.distrigazsud-retele.ro/contact-distrigazsud-retele/ sau prin apelarea numărului de Call Center 021.9376.
În perioada următoare, Distrigaz Sud Rețele va continua să asigure exploatarea în condiții de siguranță a sistemului de distribuție pe care îl operează și continuitatea serviciului de distribuție a gazelor naturale, activitate de interes public național.
Dispeceratul de primire a apelurilor de urgențe gaze rămâne în continuare operațional non-stop, la numărul de call center 021.9281. În cazul în care echipele Distrigaz Sud Rețele sunt apelate să se deplaseze, ca urmare a unui apel de urgență a unui client, la domiciliul acestuia, clienții sunt rugați să colaboreze cu angajații noștri asigurând respectarea următoarelor proceduri:
▪ Înainte de intrarea în locuință, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să poarte mască de protecție;
▪ În timpul efectuării lucrărilor necesare, echipele Distrigaz Sud Rețele vor solicita persoanei autoizolate să stea în altă cameră sau la o distanță mai mare de 2 m;
”În cursul interventiilor la clienți, echipele noastre respectă cu strictețe reglementările actuale stabilite de către autoritățile statului în vederea protecției împotriva COVID 19, fiind echipați corespunzător cu echipament de protecţie constând în: măşti, ochelari de protecţie, mănuşi și sunt dotați cu dezinfectant pentru mâini pe care îl vor folosi înainte și după finalizarea intervenției, precum și după orice manevră care prezintă un risc de contaminare.
De asemenea, Distrigaz Sud Rețele a constituit un comitet de coordonare cu autoritățile centrale și locale. Acesta urmărește îndeaproape situația și ia măsurile de prevenție care se impun atât pentru angajați, cât și pentru clienți.
În funcție de evoluția situației, vom reveni cu alte comunicări importante pentru clienții noștri”, a transmis Distrigaz.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce scăpăm greu de burtă. Carmen Brumă: Poți să faci un milion de abdomene, nu se va vedea
- Horoscop 6 mai: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Discuții aprinse, în a doua zi de Paști, pentru o zodie. Îți fac rău!
- A doua zi de Paști. Ce trebuie să facă toți credincioșii în Lunea Albă din Săptămâna Luminată
- BANCUL ZILEI: Femeia cu inițiativă
- Klaus Iohannis, cu avionul de lux în SUA, pentru a-și lua "Oscarul de la Washington". Bogdan Chirieac arată cum puteau fi "salvați niște bani" - Foto
- Ciorbă de murături: Rețeta momentului. O vei prepara de mai multe ori
- Motivul primei vizite a Regelui Charles al III-lea în România. Camelia Csiki: Puțină lume știe. Este legată de o condiționare
- Chefi la cuțite: "Lovitură psihică" în echipa lui chef Alexandru Sautner
- Motorina ar putea să dispară din benzinării: "Este o scădere uriașă”
- Cea mai mare greșeală pe care o facem când ne rugăm. Preotul Adrian Agachi: E o scuză pe care o auzim foarte des nu doar la spovedanie, ci și în general