Clientul unei reţele de telefonie mobile, șocat de replica reprezentatei companiei
Data publicării:
Autor: DCNews Team
WhatsApp
O înregistrare audio în care un client al companiei mobile Telekom se ceartă cu o reprezentantă a departamentului de relaţii cu publicul a devenit virală pe internet.

În convorbirea postată pe internet, bărbatul reproşează companiei că i-au suspendat serviciile înainte de încheierea lunii, susținând că nu este normal ca aşa ceva să se întâmple din moment ce în contract scrie că are minute nelimitate în orice reţea, relatează evz.ro.

"Ați efectuat un trafic mai mult de 24 de ore cumulat în mai puțin de 24 de ore către numere din rețeaua Vodafone", i-a explicat operatoare clientului, spre stupefacția acestuia. 

Potrivit sursei citate, compania Telekom aduce clarificări în acest scandalul, precizând că: "În urma înregistrării în ultima perioadă a unui trafic nefiresc de voce mobilă, Telekom Romania a implementat o serie de măsuri pentru a asigura accesul la servicii de telefonie mobilă pentru toți clienții săi, la parametri optimi. Printre măsurile implementate se numără identificarea și restricționarea unui număr de cartele preplătite si abonamente de pe care s-a efectuat zilnic un trafic de voce mobilă extrem de ridicat, în special prin folosirea funcțiilor de apel în așteptare și conferință, care a indicat o utilizare artificială a serviciilor de telefonie mobilă".

Compania menționează că "în anumite situații, traficul a depășit 24 de ore de convobiri efectuate într-un interval de 24 de ore".

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel