Ce nu s-a căutat pe Google. O premieră a ultimilor cinci ani!
Data publicării:
Autor: Rodica Mitu
WhatsApp
Subiecte precum „hârtia igienică”, „cum să te tunzi” sau „pâine” au fost de mare interes în România când vine vorba de căutări pe Google.

Agenția „five elements digital” a realizat o analiză a ceea ce s-a întâmplat pe internet, în timpul crizei medicale, în România, încă din luna martie și până în prezent.

În contextul creat de epidemie, când vine vorba de căutări pe Google, în România au fost de mare interes, în momentul declarării stării de urgență, subiecte ca „hârtia igienică”, „cum să te tunzi” sau „pâine”.

O scădere semnificativă față de alți ani a fost remarcată în privința căutărilor pe tema „vacanță”. În 2020, ca o premieră a ultimilor cinci ani, românii au fost mai puțin preocupați de acest subiect.

În ciuda unui vârf de căutări înregistrat la mijlocul lunii martie, subiectul „jocuri video” a pierdut din avânt până la mijlocul lunii iulie, iar în prezent este la un nivel firesc pentru această perioadă.

Cea mai spectaculoasă creștere a avut-o în 2020 platforma de colaborare video Zoom. Totuși, Netflix a reușit să se mențină deasupra acesteia când vine vorba de interesul în România. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?
pixel