Campanie outdoor inspirată din Star Wars
Pe străzile din București au apărut de câteva zile panouri publicitare care conțin întrebarea De Ce Popescu? Singurul element cunoscut al mesajului este fontul textului, care amintește de genericul Star Wars.
Nu am putut afla detalii despre beneficiarii campaniei, dar cu siguranța aceasta va continua, iar noi vă vom anunța produsul nou lansat. Campania este centrată pe numele Popescu, care poate fi un personaj fictiv sau un teaser pentru o campanie mai amplă.
Astfel de campanii sunt de salutat pentru că schimbă imaginea prăfuită a orașului și trezesc curiozitatea bucureștenilor. Este un mod simplu și creativ de promovarea a produselor, cu impact major asupra cetățenilor.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
campanie electorala
campanie outdoor
dc popescu
sectorul 2
star wars
- SRI face angajări. Posturile pentru care puteți aplica. Vă puteți înscrie în cursă până la finalul lunii mai
- Micii pe care îi mâncăm nu mai au nicio legătură cu micii adevărați. Ingredientul care lipsește cu desăvârșire. Medicul Alin Popescu: Aș da o lege să se schimbe compoziția
- Cea mai mare inutilitate din București. Primarul de sector care credea că va da lovitura și turiștii vor lua cu asalt construcția
- Numerologul Romeo Popescu, previziunile pentru luna mai, în funcție de cifra destinului: Cine are idei geniale și face rost de bani
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- BANCUL ZILEI: Ardeleanul și avocatul...
- Bătrânica din Germania e istorie: Acum, toți samsarii merg la grădiniță! Nouă tactică pe piața auto second hand
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cât a plătit o mămică pentru 3 felii de cozonac la supermarket: Nici nu-ți vine să-l mai mănânci / video