Începând cu luna martie a anului viitor, Blue Air îşi extinde prezenţa în Transilvania prin alocarea celei de-a doua aeronave Boeing 737-800, adaugând patru noi rute cu plecare de pe Aeroportul Internaţional Avram Iancu Cluj către Londra Luton (26 martie 2017), Larnaca (9 aprilie 2017), Nisa (10 aprilie 2017) şi Hamburg (3 iunie 2017). Din 15 iunie 2017, un zbor intern va conecta Clujul de Constanţa, litoralul Mării Negre devenind astfel foarte accesibil. De asemenea, Blue Air va creşte frecvenţele pe ruta către Dublin, de la două la trei zboruri săptămânale.
„Ne bucurăm că începând de astăzi oferim clujenilor posibilitatea de a călători direct către Birmingham, al doilea oraş ca mărime din Marea Britanie. Încă din momentul anunţării acestei rute cererea a fost mare, datorită legăturilor comerciale dintre Cluj-Napoca și Regatul Unit, a interesului turistic foarte mare, dar şi a fluxului de studenți. Interesul nostru pentru piaţa din Transilvania este subliniat de faptul că începând cu sezonul de vară 2017, vom aloca o a doua aeronavă Boeing 737-800 bazei din Cluj-Napoca. Dezvoltarea noastră este în concordanţă cu intenţiile noastre de a stimula turismul din judeţul Cluj.”, a declarat Gheorghe Răcaru, Director General Blue Air, potrivit comunicatului de presă trimis DCNews.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva