Într-un interviu acordat DC News TV, Mihai Daraban, preşedintele Camerei de Comerţ şi Industrie a României, a vorbit despre Portul Constanţa şi a subliniat faptul că, în ciuda investiţiilor care s-au făcut acolo şi a facilităţilor pe care le oferă portul în sine, potenţialul său este blocat de lipsa infrastructurii care să-l deservească.
"Dacă vorbim de Portul Constanţa, aici e marea problemă: calea ferată. Portul Constanţa, dacă îl luăm la bani mărunţi, este mult mai dezvoltat decât infrastructura care îl deserveşte. Nu poţi, când un vagon tranzitează România în minimum 48 de ore, nu mai poţi să fii competitiv ca port. E problemă de fluidizare, trebuie să scapi de stocuri, să eliberezi vagoanele. Adică nu înseamnă că daca e o marfă neperisabilă trebuie să o lălăi la infinit. Totul are o limită!", a explicat Mihai Daraban.
Detalii în video:
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați