McCann Worldgroup România semnează cea mai recentă campanie de imagine lansată de brandul ROM Autentic. Proiectul ”Asta-i România” își propune să pornească o campanie de conştientizare a prejudecăților nefondate pe care românii le au în continuare față de țara lor.
”Tot timpul spunem că străinii au prejudecăţi faţă de români. Primul pas ca să reparăm asta ar fi ca noi înşine să scăpăm de prejudecăţile pe care le avem faţă de ţara asta. Noua campanie ROM ne provoacă să facem efortul asta. Când auzi în jurul tău un `Asta e România` nejustificat, poţi să îl amendezi cu un `Ia cu ROM!`”, a spus Cătălin Dobre, Chief Creative Officer, McCann Worldgroup Romania.
Noua campanie de imagine a fost lansată prin două spoturi TV. Primul spot înfăţişează genul de român resemnat care dă vina pe ţară pentru orice situaţie neplăcută în care se găseşte, iar în al doilea spot întâlnim românul care a fost bombardat cu lucruri negative spuse de străini despre România şi care acum nu mai crede nimic bun despre ţara lui.
În ambele spoturi avem şi personajul pozitiv: tânărul relaxat, lipsit de complexe de inferioritate faţă de străini ori alte generaţii, care încurajează sentimentul de mândrie faţă de ţara natală.
”Fiecare naţie dezvoltă anumite tipare de comportament sau de gândire în funcţie de experienţele pe care le trăieşte. Noua campanie ROM observă preconcepţiile pe care le avem despre ţara noastră prin execuţia "Asta-i România" şi despre noi înşine în execuţia "Paranoia". ROM exacerbează aceste prejudecăţi şi le mută într-o zonă în care de fapt ne dăm seama că trebuie să evoluăm şi la nivel de percepţii pentru a ţine pasul cu evoluţia reală pe care tot noi o generăm”, a spus Gabriela Munteanu, Marketing Director Kandia Dulce.
”ROM a fost brandul care a avut întotdeauna curajul să vorbească altfel despre mândria de a fi român raportată la realităţile şi tensiunile actuale. Continăm să facem asta şi în 2017, doar că, dacă până acum ROM era cel care provoca patriotismul reactiv al românilor, ne-am dat seama că astăzi vorbim cu o generaţie de tineri care nu mai are nevoie să fie trezită. Ei aduc un val de optimism şi dorinţa să schimbe lucrurile în bine. Iar acum tot ce le trebuie să activeze ei înşişi mândria de a fi român în comunitatea lor. E nevoie doar ca cineva să le dea avânt, iar ROM este probabil brandul cel mai potrivit să facă asta. Aşa că în 2017 ROM şi-a propus să încurajeze spiritul acestei "noi Românii" şi al generaţiei tinere”, a spus Bianca Troncea, Strategic Planner McCann Worldgroup Romania.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Știați că un singur stat din Europa are graniță terestră cu Africa iar 9 din 10 români răspund greșit
- Horoscop 6-12 mai 2024: Zodia care s-a certat cu toată lumea. Daniela Simulescu: „Îți recomand mai mult pragmatism” /video
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Culmea prostiei în hipermarketuri. O decizie bizară pe care marii retaileri o iau și care stârnește furia românilor
- De ce nu ni se arată cum se fac crenvurștii. Bulai: Am văzut cu ochii mei ce se întâmplă la o fermă de curcani / video
- SRI, mai necredincios ca Toma în noaptea de Înviere. Mesaj simpatic / foto
- O biserică de o frumusețe rară din România, construită în 1878, a ars în totalitate în noaptea de Înviere / foto
- Nu s-a mai întâmplat de 23 de ani în SUA. Adrian Mitroi: Inflația este lipicioasă, iar dolarul este prea tare
- Acuzații în presa austriacă: Dronele militare rusești folosesc AI dezvoltat cu Kaspersky