Turismul românesc ar putea fi promovat pe Facebook, în baza unui posibil parteneriat între platforma de socializare şi Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului (MDRT), a anunţat instituţia.
Reprezentanţi ai Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului s-au întâlnit astăzi cu Mark Cowan, Head of Emerging Markets CEEMEA al Facebook. MDRT arată că scopul întâlnirii a fost discutarea modului în care platforma şi aplicaţiile Facebook "pot ajuta" turismul românesc.
"Au fost analizate perspective de colaborare în cadrul unui parteneriat strategic în domeniul marketingului între MDRT şi Facebook. Reprezentantul Facebook a subliniat că un parteneriat cu o instituţie guvernamentală constituie o noutate şi pentru companie, sperând ca experienţa dobândită în campaniile comerciale derulate prin intermediul acestei platforme să poată fi folosită în campaniile viitoare de promovare a României ca destinaţie turistică", se arată într-un comunicat al MDRT.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan