Data publicării:

REPORTAJ. Prima zi a Târgului de Turism al României a adus reduceri pentru toate buzunarele

Autor: Ema Apostu | Categorie: Economie
WhatsApp
Târgul de Turism / Foto: Vlad Roibu
Târgul de Turism / Foto: Vlad Roibu
Joi a fost prima zi a Târgului de Turism al României, un eveniment bianual care adună la un loc vânătorii de oferte pentru destinații îndepărtate, oameni care se orientează pentru vacanțele sărbătorilor de iarnă în stațiuni naționale și profesioniști din industria ospitalității. 

Primele zile de răcoare nu i-au ținut pe oameni departe de târgul de Turism din acest sezon, deși prezența din prima zi a ediției din această toamnă a fost mai slabă decât în alți ani pe fondul extinderii ofertelor în online.

Printre cei 100 de expozanți se enumeră, touroperatori internaționali sau din România, reprezentați ai regiunilor turistice din țara noastră sau autorități ale statului. Toate acestea pun la îndemână, în cele patru zile ale evenimentului, 09 – 12 noiembrie, informațiile necesare pentru vizitatorii dornici de reducerile de Black Friday, early booking sau oferte personalizate.

Pentru un sejur cu ocazia trecerii dintre ani în destinații de pe continentul nostru, prețurile pornesc de la 600 euro iar pe măsură ce ne îndepărtăm către țări din America de Sud sau Africa prețurile ajung până la 3000 euro, după cum arată pliantul unuia dintre expozanți.

Dacă vorbim despre ofertele din locuri cu o climă mai primitoare decât cea de la noi, pentru șapte nopți în Thailanda, costul minim al unei camere duble, cu mic dejun, cazare, bilet de avion, transport de la aeroport la hote este 999 de euro.

Clienții agențiilor migrează în online

Un element important al Târgului de anul acesta este faptul că ofertele de aici se extind atât în online cât și în sediul agențiilor din toată țara. De fapt, schimbarea treptată către acest platformele touroperatorilor este firească după doi ani în care internetul a devenit un mijloc atât de important pentru oamenii din întreaga lume.

Pentru același motiv, afirmă Traian Bădulescu, purtător de cuvânt al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), pe care l-am întâlnit la eveniment, Târgul începe să se axeze mai mult pe colaborarea și networking-ul dintre agenții, după ce joi, jumătate dintre vizitatori au fost oameni din domeniu.

Citește mai departe pe dcbusiness.ro>>

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel