În cadrul expoziției Black Sea Defense & Aerospace 2014 (BSDA) din București vor fi evidențiate dezvoltarea serviciilor grupului Airbus Helicopters în România, alături de capacitatea de a îndeplini cerințete pieței autohtone în ceea ce privește elicopterele Airbus Helicopters
În cadrul expoziției de tehnică militară, Eurocopter România pune accentul pe îmbunătățirea serviciilor pentru elicopterele de tip Super Puma. Compania va expune modele la scară redusă ale elicopterelor Airbus AS532 și EC175.
„Black Sea Defense & Aerospace este un eveniment foarte important, deoarece ne oferă oportunitatea de a demonstra dezvoltarea considerabilă a competențelor în ceea ce privește aeronavele Airbus Helicopters, dar și interesul crescut pentru această industrie în România”, a afirmat Jean-Louis Mascle, Directorul General Executiv al Eurocopter România, membră a grupului Airbus Helicopters. „Suntem mândri de importanța noastră pe piața din România. Fiind un partener puternic și de încredere al clienților guvernamentali, lucrăm atât pentru întreținerea, repararea și reviziile generale ale elicopterelor Airbus, cât și pentru dezvoltarea lor constantă – fapt care reprezintă principalul nostru scop și în viitor”.
Vezi și: Tehnică militară de ultimă generație la Romaero - GALERIE FOTO
Prioritatea Airbus Helicopters o reprezintă întreținerea, repararea, revizia generală și modernizarea aeronavelor Super Puma, alături de producția și distribuția de aparate.
Datorită competențelor sale pe piața de profil, Eurocopter România a devenit partener la nivel global în tot ceea ce privește serviciile de suport, revizie, reparație, precum și asigurarea pieselor de schimb necesare aeronavelor Super Puma – extinzându-și astfel expertiza acumulată anterior atât cu versiunile elicopterelor Puma, cât și cu aeronavele Dauphin și EC135.
Modelul AS532 Cougar este un aparat militar bi-motor, de greutate medie, ce aparține familiei de elicoptere Airbus Super Puma; aeronava EC175 a companiei este cel mai nou tip de elicopter multifuncțional certificat (clasa 7 tone), destinat operațiunilor de salvare și căutare, urgențelor medicale, operațiunilor off-shore (petrol si gaze), serviciilor publice și transportului executiv și VIP.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate