Părintele Francisc Doboş, mesajul serii: Ce linişte e la Aviatorilor...
Părintele Francisc Doboş a venit cu mesajul serii pe Facebook.
"Ce liniște e în seara asta la Aviatorilor!!!
Aglomerație de agenți: o dubă de la Registrul Auto Român, un echipaj de Poliție, plus trei motocicliști de la Poliția Rutieră.
Deodată i-a pălit evlavia la condus pe bombardieri :)))
PS Să vedem cât ține minunea asta.
Sper să nu fie doar joc de glezne al polițiștilor care știu foarte bine ce se întâmplă în weekend pe aici", a scris Francisc Doboş pe Facebook.
Acesta a scris în mai multe rânduri despre şoferii teribilişti care fac curse în zona Aviatorilor şi îşi turează motoarele târziu în noapte.
"Mă rog pentru enoriașii care la ora 01:00 dimineața, noaptea ca bombardierii, nu au nimic mai bun de trăit decât să-și tureze tristețea și singurătatea pentru a compensa aura mică.
Rugați-vă pentru ei! Fie-vă milă! Atât pot ei", scria vineri preotul catolic.
Iar pe 12 iunie, părintele scria "foarte mulți cai putere turați la maxim după miezul nopții în centrul Bucureștiului, statuia Aviatorilor: “2 neurons production”… în fiecare weekend.Așa e când nu ai cu ce să-ți impresionezi iubita. Dorei cu credința mică. NB. Îmi place foarte mult să pilotez. Chiar îmi place. Dar nu trezesc cartierul pentru asta. Îmi funcționează al treilea neuron, cel al bunului simț".
Titi Aur, avertisment: Când cocalarul român va pune mâna pe o maşină autonomă, sigur va modifica ceva
"Şi eu sunt un fan al tehnologiei, dar trebuie să înţelegem că atunci când va pune mâna 'cocalarul' român pe o maşină autonomă, sigur va modifica el ceva pe acolo şi de aceea în legea din România va fi pentru maşina autonomă o lege specială. În maşina autonomă trebuie să fie obligatoriu un om şi un câine. Câinele va fi dresat să muşte omul dacă pune mâna pe ceva, pentru că sigur va strica ceva. Sper să ajungem la maşina autonomă, sper să fie aşa, doar că până atunci avem mari probleme de educaţie", a declarat Titi Aur la Conferinţa internaţională "Comportamentul uman în siguranţa rutieră 2022", organizată de Subcomisia pentru siguranţă rutieră din cadrul Comisiei pentru transporturi şi infrastructură, eveniment organizat sub egida Camerei Deputaţilor.
Cine este vinovat pentru accidentele auto
Potrivit fostului pilot de raliuri, statisticile arată că majoritatea accidentelor rutiere sunt din cauza factorului uman.
"Cine influenţează siguranţa rutieră? Omul, drumul sau maşina? Dacă vorbim despre drumuri, drumurile, în ultima perioadă, au evoluat. Se asfaltează, se trag dungi, se fac autostrăzi. Începând din '90 şi până acum, drumul evoluează. Culmea este că pe toate drumurile (...) modernizate, asfaltate creşte numărul de victime. Maşina a evoluat. Chiar dacă nu suntem la nivelul pe care ni-l dorim, chiar dacă suntem mult în urmă faţă de ţările pe care le urmărim, ţările dezvoltate, totuşi nu mai suntem la nivelul anilor '90. Acum, maşinile, chiar dacă sunt vechi, au sisteme vechi, înseamnă maşini din 2010, 2012, 2015. Nu sunt foarte noi, dar au sisteme. Cine este cel mai vinovat din cele trei? Toate statisticile arată, în diferite variante, unii spun 90, unii spun 95% din accidentele rutiere sunt din cauza factorului uman. Ce înseamnă factorul uman? Păi, factorul uman înseamnă, pe de o parte, şoferul - să zicem cel mai acuzat, dar avem şi motociclistul, avem şi biciclistul, mai nou avem şi trotinetistul care a devenit o categorie de participanţi la trafic, o nouă specie greu de controlat, dar sunt printre noi. Din fericire, am scăpat de căruţaş şi de tractorist, care mai apar din când în când, dar mai rar. Şi, bineînţeles, pietonul", a subliniat el.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News