Panourile publicitare au apărut în București. Ilustrațiile îi aparțin unei artiste din România, iar campania este derulată cu scopul de a le mulțumi acestora pentru eforturile depuse în lupta cu coronavirusul.
"O campanie jenantă de furt simbolic. A folosi icoana, care este un obiect de cult, ca pretext pentru o campanie în care doreşti să evidenţiezi meritele unor oameni este ceva neavenit şi ridicol pentru că icoana este icoană. Nu te joci cu simbolurile religioase. Icoanele sunt obiecte de cult, capodopere multe dintre ele şi nu pot fi folosite ca panouri publicitare. Medicii scoşi în evidenţă prin aceste panouri publicitare au o pseudo-aureolă formată din Covid. Sunt nişte imagini sincretice religios, amestec de elemente de desene animate chinezeşti. Este ceva de foarte mult prost gust", a declarat Vasile Bănescu, la Antena 3.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva