Jeff Bezos răspunde rasismului. „Tu ești clientul pe care MĂ BUCUR să-l pierd”
Fondatorul și CEO-ul companiei Amazon, Jeff Bezos, a făcut public e-mailul rasist și vulgar al unui client.
„Acest tip de ură nu ar trebui să fie lăsată să se ascundă prin umbre. Este important să o facem vizibilă”, a scris Bezos pe Instagram, alături de un mesaj al unui client care se plângea că Amazon a postat un banner „Viețile negrilor contează” pe site-ul său.
Clientul, cunoscut doar sub numele Dave, a spus că și-a anulat o comandă din cauza bannerului și că nu va mai cumpăra de pe platforma lui Bezos. În plus, acesta a făcut remarci rasiste și a sugerat că mulți alți clienți îi vor urma exemplul din cauza poziției pro-egalitate.
Vezi această postare pe Instagram
Drept răspuns, cel mai bogat om al planetei a scris: „Dave, tu ești clientul pe care mă bucur să-l pierd”.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News