Scopul acestui parteneriat este de oferi o experienţă cu totul nouă fanilor meciurilor de tenis, dar şi jucătorilor şi antrenorilor, prin valorificarea la maximum a expertizei Infosys în domenii precum: inteligenţă artificială, big data şi analize de date, mobilitate, realitate virtuală şi realitate augmentată.
"Suntem cu adevărat încântați de semnarea acestui parteneriat între Infosys şi Roland-Garros. Inovația digitală, care este un pilon cheie al turneului şi pe care se bazează acest parteneriat, va oferi fanilor tenisului o experiență superioară. Suntem convinși că, împreună cu Infosys, ne vom atinge obiectivele de transformare digitală a turneului, pentru a ne asigura că Roland-Garros rămâne în pas cu tehnologia de ultimă oră", a declarat Bernard Giudicelli, Preşedintele Federaţiei Franceze de Tenis.
"Roland-Garros îşi poartă cu mândrie bogata sa istorie și cultură, iar acum compania Infosys este mândră să devină parte a acestui patrimoniu. Suntem încântaţi să fim partener al Roland-Garros şi vom demonstra că tehnologiile digitale pot îmbunătăţi experienţa de vizionare şi pot sparge graniţe, prin valorificarea datelor. Ne-am angajat să contribuim la promovarea Roland-Garros atât în lumea reală, cât și în cea virtuală, cu ajutorul inovării digitale, iar fanii şi jucătorii deopotrivă pot experimenta lucruri noi în ceea ce priveşte jocul de tenis", a declarat Pravin Rao, Chief Operating Officer, Infosys.
Infosys şi Roland-Garros vor colabora în câteva proiecte de inovare digitală
• Reimaginarea experienţelor trăite de fani, prin intermediul analizelor de date – Crearea unei interfeţe intuitive pentru a permite fanilor să urmărească scorul în timp real, să simtă pulsul meciurilor şi, prin interpretarea datelor, să determine ce anume a influenţat, în mod decisiv, cursul jocului şi rezultatul final;
• Oferirea unor informaţii suplimentare jucătorilor şi antrenorilor, cu ajutorul Inteligenţei Artificiale (IA) – Dezvoltarea unei platforme digitale avansate, care se va afla la dispoziţia jucătorilor şi a antrenorilor, pentru a-şi studia şi analiza comportamentul pe teren în timpul turneului. Această platformă va beneficia de toate avantajele utilizării analizei avansate de date, pentru a-i ajuta pe beneficiari să înţeleagă ce merge bine şi ce nu, contribuind astfel la luarea unor decizii esențiale pentru următoarele meciuri;
• Îmbunătăţirea experienţei fanilor Roland-Garros, prin intermediul Realităţii Virtuale (VR) şi a Realităţii Augmentate (AR) – Experienţe inedite de tip realitate virtuală şi realitate augmentată, ce pot fi încercate în fan zone Infosys, care îi vor transpune pe fani în mijlocul jocului, oferindu-le acestora şansa de a se afla şi de a juca tenis pe zgura sacră a terenului Philippe-Chatrier, la fel ca jucătorii lor preferaţi.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Florin Piersic a fost operat de urgență. Medicii i-au descoperit o infecție la genunchi
- Programul Casa Verde Fotovoltaice, deblocat. Laurențiu Neculaescu (AFM): Documentul care e obligatoriu la decontare / video
- Ce este „Slow living”-ul și cum poate redefini calitatea vieții în era modernă
- Rabla Clasic și Rabla Plus. Neculaescu (AFM): Banii pentru mașini clasice, în scădere / Cât primești dacă îți cumperi o mașină electrică
- Firmele chineze se retrag "în subteran" în privința plăților către Rusia. Băncile nu mai au încredere - Reuters
- Traian Băsescu - Marian Vanghelie, ceartă în direct! ”Vedeți ce spuneți că eu am înregistrări”/ ”O să iasă la lumină”. Fostul președinte a închis telefonul
- Când vor scădea prețurile locuințelor din România și marea modificare din Noua Casă. Nancu (FNGCIMM) vine cu o veste excelentă