Data publicării:

Hotel Roman Plaza, nou management. Chef Henrik Sebok va superviza partea culinară

Autor: Ema Apostu | Categorie: Lifestyle
WhatsApp

Partea operaţională a Hotelului Roman Plaza a fost preluată în management, timp de un an, de o echipă de profesionişti cu o mare experienţă în domeniul ospitalităţii.  

Una din surprizele oferite de noul management este cooptarea cunoscutului chef Henrik Sebok, care va superviza partea culinară a hotelului.

Chef Sebok va oferi o altă calitate evenimentelor sociale care vor fi găzduite de hotel.

De origine canadiană, cu o experienţă de peste 30 de ani în domeniul gastronomiei, Sebok a fost, timp de 14 ani, Executive Chef la hotelul Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti, devenit ulterior Sheraton. Înainte de a veni în România, Chef Henrik a lucrat ca Executive Chef şi Executive Sous – Chef atât în restaurante independente de fine dining, cât şi în lanţuri hoteliere sau de restaurante: Chateau Cartier Sheraton Hotel and Club de Golf în Aymler, Quebec, Canada, Il Pescatore Restaurant (Fine Dining 5Diamond *) în Ottawa, Canada, The Linderhof Restaurants and Catering. Henry Sebok este primul chef care a introdus conceptul de „live cooking” în Bucureşti, în 2004, precum şi conceptul de „floating buffet” (bufet unde preparatele plutesc pe apă în reflexii colorate şi fum de gheaţă carbonică).

A fost invitat pentru demonstraţii în cadrul emisiunii „Master Chef” iar în ultima vreme este cunoscut şi prin emisiunea „Chefi la cuţite”, fiind implicat în jurizările finale.

Noul management

Potrivit lui Alecsandru Blându, noul manager general, “obiectivele noastre sunt, pentru fínele anului 2018, de a lăsa o echipă consolidată şi profesionistă, care să oglindească ceea ce suntem noi acum. Ne vom concentra pe abordarea pieţei locale, precum şi pe relansarea subbrand-urilor integrate Roman Plaza: restaurantele, spa-ul, salonul de frumuseţe. De asemenea, avem o nouă echipă de vânzări, care colaborează foarte bine cu agenţiile de turism - cele care asigură atât fluxul majoritar de turişti străini, cât şi evenimente corporate. Ne concentrăm atât pe atragerea clienţilor locali, cât şi naţionali”.

Alecsandru Blându, are o experienţă de nouă ani în domeniul hotelăriei, făcând parte din echipele de vânzări ale hotelurilor Clermont din Covasna şi Kronwell din Braşov. Între 2014 şi 2017 a fost Events Manager la Ana Hotels Sport – Poiana Braşov, iar între mai şi octombrie 2017 a fost opening General Manager al hotelului Concorde Old Bucharest.

Alţi doi membri cu experienţă ai echipei de management sunt:

Alin Şindrilaru - 26 de ani de experienţă în hotelărie. A fost General Manager în mai multe hoteluri dintre care amintim de Central Plaza - Piatra Neamţ, Rozmarin - Predeal, Clermont – Covasna. Din 2014 este consultant şi colaborator în proiecte punctuale pe probleme operaţionale.

Andreea Burlacu - 7 ani de experienţă în Housekeeping, la Rome Cavalieri Waldorf Astoria Colection & Resorts din Roma. S-a întors în România în 2017, unde a pus bazele standardelor de housekeeping la hoteluri precum Concorde Old Bucharest şi hotel Lafayette.

Noua echipă de marketing a hotelului Roman Plaza se ocupă de concept şi design, precum şi de strategia de promovare, inclusiv de realizarea unui manual de branding. Strategia online a hotelului va include o promovare şi o comunicare mult mai eficientă cu clienţii actuali sau potenţiali. Noua politică tarifară şi, în general, noua strategie vor poziţiona hotelul la categoria de 4 stele. Printre noile evenimente, o parte fiind coordonate de Chef Henrik Sebok, se vor număra degustări de vinuri, petreceri tematice, evenimente tip concept, concerte cu DJ locali în cadrul cafenelei hotelului.

În prezent, 60% dintre clienţii Roman Plaza sunt individuali. Principalele ţări de unde vin turişti sunt, după România, Italia, Republica Moldova şi Polonia.

„După investiţiile pe care le-am efectuat în modernizarea hotelului Roman Plaza, am decis să trecem la o nouă etapă de dezvoltare şi să ofer managementul unei echipe de profesionişti. Am încredere că hotelul se va repoziţiona şi mai bine pe harta României, în categoria structurilor de cazare de 4 stele de calitate”, subliniază Nuşa Chiriac, proprietarul hotelului Roman Plaza şi al Hanului Ancuţei.

[citeste si]

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel