Data publicării:
FJSC organizează în premieră admiterea la secția Publicitate-ID
studenti-absolvire 1
La 20 de ani de la înființarea Facultății de Jurnalism și Științele Comunicării din cadrul Universității din București, specializarea „Publicitate” a fost autorizată să funcționeze pentru Învățământul la Distanță. Pentru prima oară de la existența ei, Facultatea de Jurnalism organizează în luna septembrie admiterea la specializarea „Publicitate” la Învățământul Fără Frecvență.
De câțiva ani FJSC dispune de o secție de „Publicitate” acreditată să funcționeze în regim cu frecvență, dar din acest an absolvenții de liceu care își doresc să facă și școală și bani și să aibă timp pentru serviciu, pot urma cursurile de „Publicitate” la fără frecvență.
Înscrierile au inceput ieri si durează până pe 10 septembrie. FJSC pune în concurs 50 de locuri la specializarea "Publicitate - Învățământ la Distanță". Admiterea constă într-un eseu de motivaţie depus de către candidat odată cu actele necesare pentru înscriere. Vezi detalii în site.
Tot în septembrie, FJSC organizează admitere și la Master cu frecvență la locurile de la buget rămase libere după admiterea din vară. Vezi oferta aici.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News