Faza ZILEI cu un curier. Așteptam o livrare acasă. Ce-a urmat e de-a dreptul SCANDALOS!
Există unii curieri care pur și simplu își bat joc de nervii clienților.
Am comandat un produs la reducere de pe un site online. Trebuia să-mi fie livrat, dar bucuria mea avea să fie de scurta durată din cauza unor oameni total neprofesioniști și a unor situații bizare.
Ce s-a întâmplat depășește orice imaginație
Am primit sms-ul banal cu datele de livrare: produsul se va livra azi (miercuri 3 iunie), interval orar 9-17, AWB-ul, precum și cu numărul de telefon al curierului. Preventiv am sunat la acel număr să aflu și ora aproximativă pentru a recepționa comanda. Am sunat de 3 ori într-un interval de 1 oră. Fără succes! De fiecare dată a intrat mesageria vocală. A trecut ziua de miercuri și nu am fost sunat pentru livrare și nici nu mi s-a răspuns la telefon.
Produsul a fost returnat, pur și simplu
A doua zi m-am dus la sediul firmei de curierat să întreb ce se întâmplă. Doamna de la ghișeu mi-a spus senin că produsul a fost returnat. Am rămas mască! Cum este posibil așa ceva? Cum să fie returnat un produs dacă eu nici măcar nu am fost sunat și nici nu mi s-a răspuns la telefon pentru a putea recepționa comanda.
'Vă rog să nu mă mai deranjați. Nu mai lucrez de 1 lună la această firmă de curierat!'
Doamna de la firma de curierat mi-a zis să fac din nou comanda. Mai mult, mi-a făcut o sugestie pentru a face o reclamație oficială pe site-ul lor ca să afle și șefii de problemă pentru că ea nu poate face nimic. De față cu ea am sunat, din nou, la numărul de telefon al curierului. Surpriză! De data aceasta, curierul a răspuns cu un text șoc: Vă rog să nu mă mai deranjați. Nu mai lucrez de 1 lună la această firmă de curierat Mă sună o groază de lume!
Am rămas uimit de acest răspuns. Cum este posibil să primești sms de livrare a unui produs în care să fie precizat un număr de contact al un curier care nu mai lucrează la firma respectivă de 1 lună?
Pentru a mă dumiri, am sunat la firma de la care mi-am comandat produsul. Aceștia au confirmat că au probleme grave cu unii curieri/firma de curierat care nu onorează comenzile primite. I-am rugat să țină produsul pe stoc. Poate, poate de data aceasta îl voi primi ... asta dacă nu va ajunge, din nou, pe mâna unui fost curier...
Dumneavoastră prin ce experiențe ați trecut cu curierii?
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News