Asociația Liderilor din Domeniul Serviciilor pentru Afaceri din România (ABSL), cea mai importantă organizație care reprezintă sectorul local de servicii de afaceri, anunță un nou membru, furnizorul de servicii profesionale de contact center Valoris Center. ABSL reunește în prezent aproximativ 30 de companii din industria externalizării proceselor de afaceri (BPO), centrelor de servicii partajate (SSC), externalizării serviciilor informatice (ITO) și cercetării și dezvoltării (R&D) și 10 parteneri strategici.
Sector cheie din economia României
“Strategia ABSL pentru următorii ani este să susțină activ extinderea industriei serviciilor pentru afaceri și transformarea acesteia într-un sector cheie din economia României. Astfel, atragem permanent noi membri care contribuie la obiectivele comune ale asociației, cum este Valoris Center, și avem convingerea că, împreună, putem crește vizibilitatea României la nivel global și continua să oferim servicii pentru afaceri la cel mai înalt nivel de calitate”, a declarat Florin Grama, președintele ABSL România.
Valoris, experiență de nouă ani în piață
Cu o experiență de nouă ani și o expertiză amplă în industrie, Valoris Center construiește și dezvoltă servicii inovatoare, competitive și profesionale de contact center, fiind unul dintre cei mai importanți furnizori autohtoni de servicii externalizate.
“Prezența noastră în rândul membrilor ABSL România, asociație care reunește elita furnizorilor de servicii dedicate afacerilor, reconfirmă strategia noastră de dezvoltare pe plan local și internațional și suntem încrezători că acest parteneriat va fi avea o contribuție importantă pentru consolidarea României ca o destinație atractivă de servicii de afaceri”, a declarat Cristina Man, director general Valoris Center.
Membri ABSL în România
Din ABSL România fac parte organizații importante de profil regionale și internaționale: Accenture Services, APT Resources & Services, Automobile Dacia, AWP România, CBRE Real Estate Consultancy, Connections Consult, DB Schenker, EUCOM Business Language, Genpact România, Global Remote Services, Hewlett Packard Global Business Center, Luxoft Professional Romania, Microsoft România, Office Depot Service Center, OMV Petrom Global Solutions, Optima Solutions Services, PricewaterhouseCoopers Servicii, Process Solutions, Renault Business Services, Société Generale European Business Services, Stefanini România, TELUS International Europe, UCMS Group România, Unicredit Business Integrated Solutions, Valoris Center, Vauban, Vodafone Shared Services România, Wipro Technologies, WNS Global Services, iar partenerii strategici ai asociaţiei sunt ACCA, Colliers International, Corporate Office Solutions, Fine Law, Hays Talent Solutions, I-Future, KPMG, McCann PR, Mikomax şi Skanska.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Preotul Paul Iulius Negoiță, despre cea mai importantă tradiție de Înviere. Puțini mai respectă de Paște această regulă foarte veche, dar extrem de valoroasă
- Incendiu puternic lângă Mănăstirea Voroneț / Update: Există riscul ca focul să se extindă / foto în articol
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Cum e corect: Paște sau Paști. Mulți români credeau că zic greșit