Branduri sincere. Cum ar trebui să arate, cu adevărat, publicitatea
Fiecare companie își laudă produsele așa cum știe mai bine. Chiar dacă oamenii de publicitate sunt de părere că respectivele produse nu reprezintă neapărat cea mai bună alegere pentru oameni, în goana după bani, aceștia realizează tot felul de mesaje care să se întipăreasca în mintea consumatorului.
Dar cum ar fi dacă publicitatea nu ne-ar mai minți? Marketingul este cea mai eficientă metodă de promovare a unui produs, brand sau a unei companii. Din ce în ce mai des suntem manipulați de marele firme care au doar un singur scop: să-și vândă produsele. Dar cum ar fi dacă logo-urile acestora ar spune adevărul? Răspunsul îl aveți în imaginile de mai jos.Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Prinţul Harry se întoarce în Anglia
- Horoscop Berbec, Taur, Gemeni, Rac. Zodia care primeşte "un strop suplimentar de carismă"
- Situaţia în care mulţi şoferi se încurcă. Cine are prioritate la intrarea pe banda din mijloc pe o şosea cu trei benzi pe sens
- Fructul pe care japonezii îl mănâncă pentru a-și proteja memoria
- Incendiu puternic în zona Aviației din Capitală / Galerie foto - video. Update: A fost emis RO-ALERT
- Primăria Deva cere daune materiale și morale pentru zilele în care telecabina care urcă pe Dealul Cetăţii nu a mers
- Ministra Muncii: România s-a angajat că va renunţa la posibilităţile de pensionare anticipată
- SUA încetează furnizarea de rachete Patriot către Ucraina: Spania și Japonia intervin
- Un bărbat din Giurgiu este proprietarul motocicletei Regelui Mihai I şi a unei maşini ca cea folosită de comisarul Moldovan
- Chirieac: „Adevărata miză în cazul candidaturii lui Burduja”. Analistul „traduce” și gestul subtil făcut astăzi de Firea în legătură cu Marcel Ciolacu