Începând cu 24 mai Băneasa Shopping City lansează pentru prima dată în România primul HOPE POP-UP STORE caritabil, pe 25 mai. Magazinul va fi deschis timp de o lună cu ajutorul unui număr impresionant de celebrităţi – designeri, actori, cântăreţi, pictori, scriitori, sportivi – care vor dona obiecte personale. Băneasa Shopping City va direcţiona întreaga sumă strânsă în urma comercializării acestor obiecte către Asociaţia P.A.V.E.L. şi copiii bolnavi de cancer din România.
„Nu trece nepăsător” - o campanie de sensibilizare a opiniei publice pentru ajutorarea copiilor cu afecţiuni oncologice. Un apel la numărul de telefon 0900.900.082 (numai din reţeaua Romtelecom) costă 2 euro, informează organizatorul.
Atunci când cancerul este a doua cauză de deces la copii în România şi peste 500 de copii primesc acest diagnostic în fiecare an, doar prin bunătate poţi să aduci speranţă. Băneasa Shopping City se alătură campaniei pentru ajutorarea copiilor cu afecţiuni oncologice iniţiată de Asociaţia P.A.V.E.L. – „Nu trece nepăsător!” - şi lansează, timp de o lună, primul hope pop-up store caritabil din România.
HOPE POP-UP STORE este un magazin conceptual, deschis în Băneasa Shopping City în cadrul căruia vor fi puse în vânzare, în exclusivitate, obiecte personale ale celebrităţilor donate de acestea – de la articole vestimentare, accesorii până la piese de colecţie.
„Este pentru prima dată în România când speranţa ia forma unui pop-up store caritabil. Scopul creării acestuia a venit ca un gest firesc pentru sprijinirea Asociaţiei P.A.V.E.L. şi a copiilor bolnavi de cancer, dar mai ales, ne–am dorit să le aducem speranţa şi să determinăm oamenii să nu treacă nepăsători! Ne dorim ca HOPE POP-UP STORE să nu fie doar un simplu proiect punctual, ci să aducă mereu speranţă celor care au nevoie de ea!” a declarat Loredana Popa - Sales and Marketing Director Baneasa Shopping City.
Monica Bârlădeanu, Dorian Boguţă, Laura Cosoi, designerul Stephan Pelger, Smiley, Molecule F, Luana Ibaka, Dana Săvuică, Wilhelmina Arz, surorile Oana şi Catinca Roman, Alin Gălăţescu sunt o parte din cei care s-au alăturat proiectului şi au donat obiecte personale primului HOPE POP-UP STORE caritabil din România.
Şi pentru că este vorba despre un hope pop-up store conceptual, în acest proiect a fost implicat şi designerul Agnes Keszeg, care a creat grafica pentru întreaga campanie.
Sumele strânse vor fi direcţionate către Asociatia P.A.V.E.L., care sprijină copiii bolnavi de cancer prin asigurarea unui tratament adecvat şi a unei bune îngrijiri medicale.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Luna Plină, prăpăd pentru patru zodii. Daniela Simulescu: Dormiți mult să treacă repede
- Cele 6 zodii care atrag ghinionul. Mihai Voropchievici: Am văzut, a plecat la o petrecere cu soția și a venit singur
- "Ce să vezi? Nu mă interesează". Răzvan Simion, schimbări făcute cu greu în viața lui: "Mă stoarce chestia asta, mă consumă"
- Test cultură generală: Top 10 întrebări care îți vor arăta cât de bine știi matematica
- MAI, recrutare online. Câți români s-au arătat interesați de posturile scoase la concurs
- Un român stabilit în Germania și soția sa, cel mai vârstinic cuplu din țară. Sunt împreună de opt decenii
- "Cine aş putea, mă deşteptule, să fiu?". Legenda rutieră care a făcut senzație, acum 50 de ani: "Agentul a văzut la volan un general cu două stele pe epoleţi, s-a pierdut cu firea..."
- Coreea de Sud, investiții masive în Portul Constanța. Ambasadorul Rim Kap-soo: Va fi mult mai ușor și mai eficient din punct de vedere al costurilor
- Isărescu: Unde e lege, nu-i tocmeală. Când datoria depășește 50% trebuie luate măsuri
- Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, prăbușit. Chirieac: Se va da vina pe Israel şi pe Occident. Tensiunile vor ajunge la cer