Dl. Carlo Germani a deținut o perioadă îndelungată o funcție executivă în AKTOR, iar în ultimii 4 ani i-a fost incredințat rolul de project manager în cadrul emblematicului și provocatorului proiect de construcție a Gold Line Metro, în Doha, Quatar, ce se află acum aproape de data inaugurării. Doha Metro Gold Line, cunoscută și drept Linia Istorică, este concepută pentru a susține sistemul de transport subteran în Doha. Mai precis, linia de metrou începe în apropierea aeroportului internațional Hamad, în est, și ajunge până în Sport City, în vest. Gold Line Metro are un buget total ce depășește 3 mld. de euro și cuprinde 10 stații cu lungimea estimată a tunelurilor de aproximativ 30 de km. Proiectul Gold Line Metro a fost acordat în 2014 companiei "ALYSYJ", un joint venture format din 5 organizații de talie mondială: "AKTOR" (drept lider), "Larsen and Tourbo" din India, "Yapi Merkezi", "STFA" din Turcia si "Al Jaber Engineering" din Quatar, iar dl. Germani a ocupat până de curând poziția de președinte al comitetului executiv al acestui joint venture.
Înainte de a lucra pentru AKTOR în Quatar, Carlo Germani a lucrat timp de 13 ani în grupul german de construcții "Hochtief", ca project manager în lucrări de anvergură, precum construcția și proiectarea noului pod hobanat de șosea peste Forth Riven în Marea Britanie, construcția autostrăzii "Olympia Odos", în Grecia, în timp ce a ocupat și poziția de manager de unitate operațională al "Hochtief Construction AG" în filiala grupului din Africa de Sud.
Făcând referire la numirea d-lui Carlo Germani pe poziția de country manager în România, dl. Alexandros Exarchou, CEO al AKTOR, a afirmat: "Numirea d-lui Carlo Germani în funcția de country manager în România este cel mai recent exemplu în încercările noastre din ultimele 10 luni de a ne reorganiza și consolida prezența corporatistă în România. Carlo are mai mult de 30 de ani de experiență pe plan internațional, precum și nenumărate reușite dovedite în coordonarea și implementarea cu succes a proiectelor dificile de infrastructură. El reflectă în totalitate nivelul de reprezentare pe care ne dorim să îl aibă AKTOR și aștept cu nerabdare să lucrăm împreună pentru a implementa o serie de proiecte de infrastructură în România, atât curente, cât și viitoare."
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- De ce militarii și oamenii cu handicap nu au primit „pensia” înainte de Paște 2024. Unde s-a produs confuzia
- Motivul pentru care o tânără a refuzat să mai plătească la casele self-pay din supermarket / video
- "Femeile din România și cele din Italia sunt foarte diferite”. Designerul Giulia Rossignoli dă cărțile pe față: E total invers
- Adio, mașini în București? Ce spune Nicușor Dan
- BANCUL ZILEI: Rețeta ciorbei de burtă
- Ieșirea din scenă a lui Klaus Iohannis: pas cu pas, spre scenariul lansat în DCNews în decembrie 2023
- Riscurile la care ne expunem când facem cumpărături de pe Shein și Temu
- Lui Mihai Mărgineanu nu i-a venit să creadă ce a văzut în Vama Veche / foto în articol
- Friptură de miel, ideală de Paște 2024. Rețeta secretă a pilotului Osiceanu. Invitații tăi vor fi încântați
- Încă un accident grav în Vinerea Mare. A intervenit elicopterul SMURD