Accesul contribuabililor în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) și în sediile structurilor subordonate se va face, de luni, doar cu certificatul verde COVID.
”Vă informăm că începând de luni, 25 octombrie, accesul în incinta Agenției Naționale de Administrare Fiscală, precum și în sediile structurilor subordonate, se va efectua în condițiile prevăzute de dispozițiile art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID- 19, cu modificările și completările ulterioare.
Astfel, vor avea acces:
- persoanele care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS- CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
- persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RTPCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
- persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.
Totodată, ANAF va lua masuri în vederea implementării excepțiilor prevăzute de art. 12 din Anexa nr.3 la Hotărârea Guvernului nr.1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum şi stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea şi combaterea efectelor pandemiei de COVID- 19, cu modificarile si completarile ulterioare.
Certificatul verde, prin care se face dovada vaccinării împotriva virusului SAR - COV 2, trecerii prin boală sau testării, poate fi descărcat accesând acest link https://certificat- covid.gov .ro/login.
Reamintim contribuabililor că obligațiile fiscale pot fi îndeplinite utilizând mijloacele de comunicare la distanță. Astfel, declarațiile fiscale pot fi depuse prin intermediul serviciului Spaţiul Privat Virtual (SPV) sau prin www.e-guvernare.ro.
Pentru efectuarea plăţilor pot fi folosite servicii oferite de terţi: Internet banking sau www.ghiseul.ro.
Informaţii generale în domeniul fiscal se pot obţine la Call- center ANAF, la numãrul de telefon 031.403.91.60”, a transmis ANAF.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Horoscop 25 aprilie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care nu trebuie să mai amâne o discuție delicată! Nu vei scăpa
- Satul în care vin turiști din Austria, Germania, Belgia și de peste Ocean. Tanti Emilia dezvăluie secretele ciorbei de miel: ”Este regele ciorbei”
- O nouă escrocherie face ravagii în Franța. Ce este metoda "cetățeanul român"
- Acoperiș pe toate blocurile. Sociologul Bulai vine cu o idee inedită, ca la țară, dar cu ”super rentabilitate”: Micul Paris pe bune!
- Mugur Ciuvică a spus cine ar fi cel mai bun președinte pentru România: E la ani lumină față de orice contracandidat / video
- Ucraina a refuzat ca o stradă din Odesa să se numească Mihai Eminescu. Ce variante au fost acceptate
- Loto 6/49. Rezultatele tragerilor de joi, 25 aprilie, 2024. Report cumulat la Noroc de peste 1,85 milioane de euro
- Iohannis zice că "economia României nu șchioapătă". Coșea: Bineînțeles că nu, pentru că se târâie ca un melc. Ce îi trebuie pentru a deveni "tigru"
- Salariu minim mai mare decât cel minim pe economie și șase salarii compensatorii pentru toți angajații din bănci. Acordul parafat miercuri cu sindicatele
- Dovada așteptării pentru București. Procentele pentru noii candidați, după ruptura PSD - PNL din Capitală - sondaj dcnews.ro