Grupul auto american General Motors a anunţat, joi, că va retrage marca Chevrolet de pe pieţele din Europa de Vest şi de Est, începând din 2016. Măsura concernului american a fost luată pentru a face loc altor două mărci - Opel şi Vauxhall, transmite AFP.
Această retragere va conduce la o pierdere excepţională cuprinsă între 700 de milioane şi un miliard de dolari, care se va întinde între ultimul trimestru al acestui an şi prima jumătate a anului următor, scrie Agerpres.
"Marca noastră Chevrolet nu va mai avea o prezenţă generală în Europa de Vest şi de Est, în principal din cauza modelului economic delicat şi situaţiei economice dificile din Europa", a explicat GM într-un comunicat.
În Europa, grupul american are de gând să se concentreze pe promovarea vehiculelor produse de divizia sa germană, Opel, precum şi pe marca soră britanică Vauxhall, urmând, de asemenea, să promoveze şi modelele de lux Cadillac.
În schimb, GM va continua să vândă unele modele emblematice de Chevrolet pe pieţele din Rusia şi în Comunitatea Statelor Independente (CSI).
Această restructurare va îmbunătăţi perspectiva mărcilor Opel şi Vauxhall şi, de asemenea, va reduce complexitatea de piaţă asociată cu prezenţa ambelor mărci - Opel şi Chevrolet - în Europa de Vest şi de Est, a explicat GM.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Cine a furat România. Cea mai mare propagandă a fost scoasă la iveală
- BANCUL ZILEI: De ziua soacrei
- Funeriu: E o greșeală fundamentală să părăsești România sau Republica Moldova pentru a te muta mai la Vest
- Pască fără aluat. Rețeta lui Liviu Dragnea pentru Paște 2024 / video
- Condiment folosit de Paște plin de pesticide
- Ursul a dat iama în gospodăria lui Adrian Năstase. Prima reacție a fostului premier / foto în articol
- Nicușor Dan: De ce nu e apă caldă în București / video
- Avea mici afaceri de 20 de ani în România, dar a plecat în UK, cu toată familia. ”În HoReCa, erau cele mai mari și mai grele controale. Veneau la două săptămâni și nu plecau fără... ”
- Când se termină coșmarul de pe Prelungirea Ghencea. Nicușor Dan spune de ce lucrările durează foarte mult. ”Tot timpul așteptăm unii după alții”
- De ce criptomonedele sunt „un mare nu”. Mitroi (analist de investiții): E eminamente speculativ. Creșterea vine doar din achiziția altcuiva