Oleg Roibu - general counsel eMAG Group a avut o intervenţie în cadrul evenimentului organizat vineri, 15 octombrie, în format online, de către Asociaţia Română a Magazinelor Online, cu participare prin sistem videoconferință - Ziua comerțului electronic 2021.
"În ceea ce priveşte IMM-urile româneşti, trebuie să spunem că în ceea ce priveşte platformele noastre în regiune – vorbim despre aproximativ 36.000 de companii care vând pe platformele noastre în România, Bulgaria şi Ungaria – noi suntem o soluţie pentru companiile din România în special, în sensul în care vor să meargă către această direcţie.
Este clar că avem o prezenţă în regiune şi, în felul acesta, exportăm tehnologie, ajutăm mediul de afaceri românesc să se dezvolte internaţional şi să menţină valoarea în România. Trebuie să spunem că aproximativ 2.000 de companii româneşti vând în Bulgaria şi Ungaria prin intermediul platformelor noastre, iar ecosistemul nostru, în continuare, are în centrul clientul. Tot ceea ce face se înaintează către client şi vine să rezolve nişte situaţii, încercând să dăm soluţii confortabile.
Este adevărat că în această perioadă mediul digital, platformele de comerţ electronic, magazinele de comerţ electronic au fost cea mai potrivită soluţie şi au trecut şi acel test de rezilienţă pe care noi, la eMAG, îl trecem o dată pe an de BLACK FRIDAY.
Închei această intervenţie spunând că am bugetat investiţii de aproximativ 251 de milioane de lei în următorii ani pentru dezvoltarea antreprenoriatului digital, prin intermediul platformei noastre, sume care vor fi investite în tehnologie, internaţionalizare şi, cel mai important, în oameni", a declarat Oleg Roibu.
VIDEO:
Ziua naţională a comerţului electronic, eveniment organizat de Asociaţia Română a Magazinelor Online
Cumpărăturile din hypermarket se fac de pe telefon şi sunt livrate acasă, marile centre comerciale se mută online şi deschid platforme tip marketplace, iar magazinele online îşi deschid showroomuri fizice, acestea vor fi o parte dintre temele abordate în cadrul evenimentului organizat vineri de Asociaţia Română a Magazinelor Online.
"Pe fondul pandemiei Covid-19 şi al recomandărilor transmise de autorităţile responsabile, o pondere semnificativă a românilor a optat pentru plăţile electronice, în dauna utilizării numerarului. Efectul s-a putut constata în creşterea însemnată a plăţilor digitale atât în comerţul electronic, cât şi a plăţii taxelor şi impozitelor online, generând venituri considerabil mai mari la bugetul public central şi local", susţin organizatorii evenimentului.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Orașul din România unde nu există ambuteiaje. Titi Aur: De ce se circulă extraordinar, în ciuda faptului că e foarte aglomerat / video
- Naty Badea: Nu mai este de trăit în Italia. Mie îmi este foarte teamă chiar și să merg pe stradă
- Aderarea completă a României la Schengen. Comisarul European pentru Afaceri Interne, anunț important. Când ar putea fi eliminate și controalele la frontierele terestre
- Proiectul Ministerului de Interne care vizează îmbunătățirea și modernizarea sistemului. Bogdan Despescu, explicații / video
- "Sunt distrusă psihic". Ilona și Ristei, cădere nervoasă: "Este un fel de Sandu Ciorbă, ȋn chineză!"
- Ce sunt tahionii, particulele "suspecte" care au invadat Universul
- Avocatul Poporului vrea să le facă dreptate „copiilor pandemiei” care au pierdut doi ani de școală
- USR, proiect de lege privind trimiterea pacienților de la stat la privat. Rafila, reacție
- Previziunea lui Ciuvică privind alegerile pentru Primăria Capitalei: Ia peste 40% / video
- ANAF a publicat Ghidul privind tratamentul fiscal aplicabil veniturilor obținute de persoanele fizice din prestarea unor activități de înfrumusețare/întreținere corporală