Angajați Ikea preluaţi de Zentiva
Grupul Zentiva a.s. anunță acordul încheiat cu IKEA pentru a coopera în timpul crizei COVID-19.
Ca parte a acestei colaborări, Zentiva România a angajat temporar 18 angajați de la IKEA România, pentru o perioada de 3 luni. Noii angajați vor fi integrați în operațiunile fabricii Zentiva pentru a acoperi producția crescută generată de cererea pieței.
“La Zentiva facem tot ce ne stă în putere pentru a ajuta autoritățile să combată COVID-19. Zentiva lucrează la mai multe proiecte din Europa și nu numai pentru a asigura furnizarea de medicamente și pentru a proteja oamenii. Salutăm inițiativa Ikea de a căuta opțiuni pentru angajații săi și suntem bucuroși să ajutăm în aceste momentele dificile. Noii colegi se vor alătura eforturilor curente și misiunii noastre de a produce medicamente atât de necesare pacienților din toată țara. Suntem siguri că acest tip de cooperare poate fi replicat în întreaga economie și poate ajuta angajații din domenii care au activitate restrânsă în această perioadă” a declarat Margareta Tănase, Director Operațiuni Industriale Zentiva România.
Mesajul IKEA
„Pentru a sprijini măsurile de limitare a răspândirii pandemiei, am închis toate magazinele și punctele de livrare începând cu data de 20 martie. Până în momentul în care lucrurile vor reveni la normal și vom fi din nou capabili să ne întâmpinăm clienții în magazinele noastre, le-am oferit colegilor posibilitatea de a se alătura, în mod voluntar, altor sectoare și companii care produc și distribuie diferite produse, esențiale pentru combaterea crizei provocate de pandemia de coronavirus. Suntem bucuroși să anunțăm că primul grup de 18 angajați IKEA România s-a alăturat ZENTIVA România. Le suntem recunoscători colegilor noștri pentru susținerea valorilor IKEA de solidaritate și grijă față de oameni”, a declarat Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News