Data publicării:
Zdenek Romanek, șef Raiffeisen Bank, după ce unii clienți și-au exprimat nemulțumirea cu Austria și Schengen: Echipa noastră a discutat ca de la români la români
Zdenek Romanek, șeful Raiffeisen Bank Romania, a transmis un mesaj pentru clienți.
„Dragi clienti,
Datorita increderii pe care ne-o acordati, suntem azi o banca puternica, bine capitalizata, cu o pozitie de lichiditate solida. Fara indoiala, impreuna, ne vom continua dezvoltarea si in 2023, pe aceste fundamente sanatoase.
In ultimele doua saptamani, alaturi de cei 5.000 de colegi din Raiffeisen Bank, am trecut printr-o perioada marcata de multa nemultumire, generata de contextul aderarii la spatiul Schengen
Sustinem pe deplin aderarea Romaniei la spatiul Schengen. Ne-am luat un angajament ferm pentru sprijinirea autoritatilor in urmatoarele etape ale procesului.
Stim ca si dumneavoastra, clientii nostri, sunteti dezamagiti de acest rezultat intermediar.
Echipa din Raiffeisen a discutat despre aceasta situatie cu unii dintre clientii nostri, cei care si-au exprimat deschis nemultumirea. A vorbit cu fiecare dintre ei. Sincer, ca de la romani la romani, care isi doresc ce e mai bine pentru tara si pentru dezvoltarea ei.
Suntem o banca in care lucreaza buni profesionisti romani, care vin la serviciu sa raspunda nevoilor dumneavoastra – prin servicii digitale simple si prin consultanta financiara menita sa va sustina proiectele personale sau de business.
Va doresc Sarbatori fericite si un an nou cu bine!
Va multumesc pentru increderea pe care ne-o acordati in fiecare zi!”, a transmis Zdenek Romanek, CEO Raiffeisen Bank România.
Acest mesaj a fost transmis pe adresa de mail a clienților Raiffeisen Bank.
VEZI ȘI: Răspunsul Raiffeisen Bank la întrebarea DC News: „Câți oameni au închis contul după refuzul Austriei privind aderarea României la Schengen?”
DC News a întrebat reprezentanții Raiffeisen Bank câți oameni și-au închis contul după refuzul Austriei privind aderarea României la Schengen.
Reprezentanții Raiffeisen Bank nu ne-au dat un număr, dar ne-au spus că au avut discuții firești, în această perioadă, cu câțiva clienți, dar „aceastea sunt cazuri izolate”.
Mai mult decât atât, reprezentanții Raiffeisen Bank au spus că: „În același timp, purtăm discuții de achiziție de noi clienți, în cursul firesc și uzual al activității noastre. (...) Vom continua să ne consiliem clienții cu soluții bancare potrivite pentru ei, indiferent de contextul economic pe care îl vom parcurge în anii care urmează, știind că suntem o bancă solid capitalizată, cu o poziție puternică de lichiditate”.
Răspunsul integral îl găsiți aici: https://www.dcnews.ro/raspunsul-raiffeisen-bank-la-intrebarea-dc-news-cati-oameni-au-inchis-contul-dupa-refuzul-austriei-privind-aderarea-romaniei-la-schengen_899193.html
CITEȘTE ȘI: Radu Buzăianu, după ce a transmis BCR privind boicotul românilor: Mi se pare o nouă formă de jignire - https://www.dcnews.ro/radu-buzaianu-dupa-ce-a-transmis-bcr-privind-boicotul-romanilor-mi-se-pare-o-noua-forma-de-jignire_899317.html
CITEȘTE ȘI: Avocatul Bărbuceanu: Ce se întâmplă dacă, la restaurant, ți se refuză plata pentru că ai card BCR sau Raiffeisen - https://www.dcnews.ro/avocatul-barbuceanu-ce-se-intampla-daca-la-restaurant-ti-se-refuza-plata-pentru-ca-ai-card-bcr-sau-raiffeisen_898895.html
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News