Website-ul Cartoon Network a fost închis după 26 de ani
Cartoon Network a fost eliminat complet de pe internet.
Warner Bros Discovery a retras săptămâna aceasta tot conținutul de pe site-ul Cartoon Network, redirecționând vizitatorii către o pagină de destinație pe Max, serviciul său de streaming pe bază de abonament, încurajând fanii să se aboneze pentru a urmări emisiunile lor preferate de pe fostul site. Închiderea site-ului pare să fi avut loc joi, potrivit Variety.com.
„Căutați episoadele emisiunilor voastre preferate de pe Cartoon Network? Verificați ce este disponibil pentru streaming pe Max (abonament necesar)”, apare într-un mesaj pop-up pe noua pagină de destinație Max. „Înscrieți-vă la Max, unde puteți crea și un profil pentru copii, cu restricții de rating și protecții suplimentare pentru confidențialitate, pentru a menține experiența distractivă și prietenoasă pentru copii!”
Într-o declarație pentru Variety, un purtător de cuvânt al Cartoon Network a explicat: „Ne concentrăm pe emisiunile și rețelele sociale Cartoon Network, unde observăm că publicul este cel mai implicat și există un potențial semnificativ de creștere”. Reprezentantul a precizat că pe TV, Cartoon Network va continua să ofere 11 ore de program zilnic, între orele 6:00 și 17:00.
Anterior, site-ul Cartoon Network oferea episoade complete și clipuri video pentru numeroase emisiuni populare, inclusiv „Să-nceapă Aventura”, „Craig și dumbrava”, „Uimitoarea lume a lui Gumball”, „Haideți, Tineri Titani!”, „Steven Univers”, „Aventurile fraților urși” și „Clarence”. De asemenea, site-ul includea acces la jocuri gratuite, cum ar fi cele pentru „Tinerii Titani”, „Să-nceapă Aventura” și „Gumball”.
Închiderea cartoonnetwork.com survine la o săptămână după ce Warner Bros Discovery a anunțat abonaților că va închide serviciul de streaming Boomerang, dedicat desenelor animate clasice, începând cu 30 septembrie, mutând clienții și catalogul de conținut pe Max.
Decizia de a elimina Cartoon Network de pe internet pare să fie parte a unei mișcări de reducere a costurilor, dar și o încercare de a încuraja fanii să plătească pentru Max. Într-o serie de acțiuni similare, Paramount Global a eliminat în această vară o cantitate mare de conținut de pe site-ul Comedy Central și a retras arhiva completă a MTV News și CMT de pe internet.
Miercuri, Warner Bros. Discovery a raportat venituri de 9,71 miliarde de dolari pentru al doilea trimestru (în scădere cu 6%) și o pierdere netă de aproape 10 miliarde de dolari, cauzată de o depreciere de 9,1 miliarde de dolari a valorii rețelelor sale de televiziune prin cablu. Numărul abonaților la serviciile de streaming ale companiei, conduse de Max, a scăzut ușor pe piața internă (cu aproximativ 300.000, ajungând la 52,4 milioane), în timp ce numărul clienților internaționali de streaming a crescut cu 3,9 milioane în această perioadă, ajungând la 50,8 milioane.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News