'Ţinutul conacelor' este brandul sub care a fost promovat ca destinaţie turistică. Brandul a fost promovat în cadrul unor târguri de turism naţionale şi internaţionale, prin intermediul a circa 200 de jurnalişti specializaţi şi bloggeri din ţară şi străinătate invitaţi să 'testeze' oferta turistică a judeţului Covasna, precum şi prin intermediul reţelelor de socializare şi a unei aplicaţii mobile lansată anul trecut în limbile română, maghiară şi engleză, a declarat marţi vicepreşedintele Consiliului Judeţean Grüman Róbert, în cadrul conferinţei de închidere a 'Anului turistic 2017'.
Datele statistice relevă că judeţul Covasna a fost vizitat anul trecut de aproape 107.500 de turişti, în creştere cu circa 10% faţă de anul anterior, iar numărul înnoptărilor în unităţile de cazare turistică a fost de 528.000, în creştere cu 1,5% faţă de 2016. În cadrul conferinţei s-a mai amintit faptul că anul trecut a fost deschis un birou de informare turistică în centrul municipiului Sfântu Gheorghe şi a fost încheiat un parteneriat între Consiliul Judeţean Covasna şi Departamentul din Sfântu Gheorghe al Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Gestiunea Afacerilor din cadrul Universităţii 'Babeş-Bolyai' Cluj, în vederea cooperării instituţionale pe axa dezvoltării turismului în judeţ, convenţia prevăzând, printre altele, şi acordarea unor burse studenţilor care îşi aleg subiecte din acest domeniu pentru lucrările de licenţă, parteneriat care a fost prelungit şi pentru acest an.
Speranţe legate de autostradă
Preşedintele Consiliului Judeţean Covasna, Tamas Sandor, a precizat că turismul reprezintă un domeniu prioritar, iar autorităţile locale fac eforturi susţinute pentru menţinerea unei infrastructuri rutiere corespunzătoare, care să faciliteze dezvoltarea acestei ramuri. Printre altele, el şi-a exprimat speranţa că finalizarea autostrăzii Nădlac-Sibiu şi punerea în funcţiune a aeroportului civil de la Ghimbav-Braşov vor contribui la creşterea afluxului de turişti spre 'Ţinutul conacelor'.
[citeste si]
În cadrul conferinţei s-a discutat şi despre potenţialul judeţului Covasna de a-şi construi un brand în jurul numeroaselor festivaluri gastronomice organizate aici an de an, printre cele mai populare numărându-se Parada Cârnaţilor şi Festivalul kurtoskolacs (colacului secuiesc) de la Sfântu Gheorghe, precum şi despre rolul organizaţiilor de management al destinaţiilor în dezvoltarea turismului regional, relatează Agerpres.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Marte în Berbec, din 30 aprilie. Ce aduce în viețile noastre. Patru zodii sunt primele afectate
- Lovitură de teatru la CCR: documente ANAF, declarate neconstituționale în procesele penale
- Doi mari actori români au scris istorie împreună, dar s-au urât în viața reală. De ce nu și-au vorbit timp de 32 de ani
- Probleme pentru doi concurenți, la Te cunosc de undeva: "M-am trezit cu genunchiul umflat"
- DNA, primele acuzații oficiale după perchezițiile la Complexul Energetic Oltenia (CEO). Cine este directorul reținut. Acuzațiile procurorilor
- Dispare obiceiul de a consuma vin? Ce afectează vânzarea popularei băuturi
- "Să aprindem grătarele". Ce spune Mihaela Bilic despre mici, cel mai popular aliment printre români
- 10 lucruri pe care nu le știai despre primarul USR Dominic Fritz
- BANCUL ZILEI: Lucruri dificil de realizat
- Selly, explicații în scandalul cu Radu Alexandru - "piticigratis", Iorga, Adrian Elicopter de Luptă și acuzațiile de viol / video