Compania de ridesharing Uber intră în industria publicității, conform Engadget. Firma a încheiat un parteneriat cu compania de publicitate tehnologică Adomni pentru a afișa reclame pe mașinile sale. Șoferii din Atlanta, Dallas și Phoenix, Statele Unite, vor putea să pună display-uri pe autoturismele lor, iar Uber plănuiește să extindă practica și în alte orașe.
În timpul programului din cele trei orașe americane, Uber va oferi șoferilor echivalentul a 1.300 de lei să instaleze afișierul electronic. În cazul în care aceștia vor conduce mai mult de 20 de ore pe săptămână, utilizatorii vor primi 450 de lei în plus.
8 sec.
Odată ce programul începe cu adevărat, șoferii vor fi plătiți în baza orelor conduse. Display-urile vor afișa reclame de opt secunde, fie animate, fie statice, bazându-se pe locație și timpul zilei.
Afișierele electronice ar trebui să apară de la începutul lui aprilie și vor intra sub jurisdicția noii filiale Uber numită Uber OOH Powered by Adomni. Acesta este primul pas al Uber către lumea publicității, însă cam târziu, ținând cont că taxiurile americane au arătat reclame de foarte mult timp.
Uber va face profit la finalul lui 2020
Uber a transmis că se așteaptă ca afacerea sa să devină profitabilă până la finalul lui 2020, iar o parte din acel profit va fi reprezentată de aceste anunțuri publicitare.
Compania de ridesharing va avea și competiție. Chiar ieri, Lyft a anunțat că a cumpărat Halo Cars, un startup care permite șoferilor aplicațiilor de ridesharing să afișeze anunțuri pe acoperișul mașinilor lor. Și, bineînțeles, nu toți șoferii doresc să devină reclame ambulante.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- SUA și Coreea de Sud blochează transporturile de petrol din Coreea de Nord. Cooperare ilegală cu Rusia, suspectată
- Musaca de post, rețeta simplă. Cine a zis că fără carne n-are gust?
- Ruptura dintre Harry și William, tot mai adâncă. Condiția Ducelui de Sussex pentru a veni de Paște în Marea Britanie
- Modificare majoră în Programul Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu (AFM): Am învățat de anul trecut / video
- Horoscop 27 martie: Berbec, Taur, Gemeni, Rac, Leu, Fecioară. Zodia care trebuie să facă schimbări la serviciu. Șefii te vor privi cu alți ochi
- Cele mai vândute telefoane din lume. Samsung nu este nici măcar în top 10
- Șoferii, constrânși fizic să reducă viteza. Titi Aur, despre măsura care îi deranjează pe teribiliști: Forțată, dar necesară! / video
- Mircea Coșea analizează ”războiul șefilor de la guvern cu șefii BNR”: Trebuie să ne speriem!
- Casa Verde Fotovoltaice 2024. Laurențiu Neculaescu, AFM: Buget record! Actele necesare
- Horoscop 28 martie: Balanță, Scorpion, Săgetător, Capricorn, Vărsător, Pești. Zodia care are nevoie de o schimbare. Bucură-te de viață!