Data actualizării:
Data publicării:

”Toate zborurile Turkish Airlines sunt anulate”. Anunțul serii: Nu va zbura nimic. Pasagerii nu pot fi contactați

Autor: Irina Constantin | Categorie: Stiri
WhatsApp
foto ilustrativ
foto ilustrativ
Anunțul a fost făcut de proprietara unei agenții de turism. Toate zborurile Turkish Airlines rămân la sol, iar pasagerii afectați nu pot fi contactați. 

UPDATE: Compania aeriană anunță că au fost acordate drepturi pasagerilor: 

”Din cauza întreruperii tehnice a sistemelor noastre, toți pasagerii Turkish Airlines și AnadoluJet înregistrați pentru zborurile noastre în perioada 01 noiembrie 2023 - 02 noiembrie 2023 (inclusiv) pentru biletele emise până la 01 noiembrie 2023 au drepturile de mai jos, cu condiția să aibă tranzacția finalizată până în 7 noiembrie 2023:

1) Modificările rezervării vor fi făcute gratuit. Penalizarea pentru neprezentare nu va fi percepută pasagerilor noștri care nu au luat încă măsuri chiar dacă timpul de zbor a trecut.

2) Cereri de rambursare:

a) Biletele neutilizate vor fi rambursate fără nicio deducere.

b) Pentru biletele care au fost parțial utilizate și călătoria nu a fost finalizată: Rambursările pentru zborurile neutilizate vor fi făcute fără nicio deducere.

3) Sunt valabile numai pentru pasagerii înregistrați pe zboruri operate de Turkish Airlines sau AnadoluJet.

Toate modificările pot fi făcute prin site-ul oficial Turkish Airlines, aplicațiile mobile sau prin agențiile de vânzări unde este emis biletul”. 

UPDATE: ”Dragi pasageri, există întreruperi în sistemele noastre din cauza erorilor generale din infrastructura noastră de tehnologie a informației. Din acest motiv, toate zborurile noastre cu plecare de pe Aeroportul Istanbul (IST) și Aeroportul Sabiha Gokcen (SAW) din data de 01.11.2023 între orele 19:00 - 22:00 (GMT +3) au fost anulate. Mulțumesc pentru înțelegere” a anunțat Turkish Airlines.

”TOATE zborurile Turkish AIRLINES sunt ANULATE, în această seară - nu va zbura nimic, între orele 19.00 și 22.00! Întrucât a căzut total sistemul informatic al Turkish AIRLINES, compania nu are acces la listele de pasageri….

Agenția noastră, Mistral Tours, are 3 pasageri care se află deja în aeroportul Istanbul și urmau să decoleze la Constanța, noi ne-am putut informa pasagerii, ținem strâns legătura cu ei și îi vom asista pentru rerutare. Din ceea ce am înțeles, ai noștri sunt singurii pasageri ce au putut fi contactați, întrucât Turkish Airlines Constanța știa de la noi că avem pasageri pe acest zbor, în această seară, și am fost noi informați... În rest, pasagerii nu pot fi anunțați, întrucât compania nu poate vedea listele și informațiile pasagerilor....

Dacă aveți cunoștințe ce aveau zboruri Turkish AIRLINES în această seară, îi puteți anunța că nu vor putea zbura, nicăieri… Vedem ce se întâmplă după ora 22.00... inem strâns legătură cu Turkish Airlines Constanța, de asemenea.

O situație cu care nu ne-am mai confruntat, până acum, cel puțin în 33 de ani ai mei de Agent de turism și Ticketing. Mă întreb ce vor face pasagerii care nu au cumpărat biletele printr-o Agenție de turism” a scris Corina Martin, proprietarul agenției de turism Mistral Tours, pe Facebook.

Corina Martin a fost președinta Asociaţiei Federaţiilor pentru Promovare Turistică din România. 

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel