Este vorba despre șoferii veșnic grăbiți din trafic care aleg să depășeasă viteza legală și să facă slalom printre mașini în încercarea de a câștiga timp. Pe lângă faptul că ceilalți șoferi sunt deranjați de aceste manevre periculoase, Titi Aur a vorbit despre principalele dezavantaje.
"Circulația în orașele aglomerate dau de fiecare dată sentimentul că ai putea să ajungi mai repede dacă începi să faci 'nebunii', asta însemnând: mersul cu viteză peste limita legală, depășiri pe dungă continuă, pe linie de tramvai, pe stânga pe dreapta. De asemenea strecuratul, slalomul printre alte mașini, aceste manevre te pun în situația de a fi de multe ori la limită. Se ajunge în situația de a frâna brusc și în primul rând marele dezavantaj este că ești într-un pericol de accident permanent.
Un al doilea risc și un al doilea lucru negativ este că ești în pericol de amendă, de sancțiune sau de suspendare a permisului.
Un al treilea mare dezavantaj este că ajungi să fii într-un consum exagerat de combustibil, de frână suprasolicitată, uzura cauciucurilor, a mașinii," a explicat Titi Aur pentru DCNews.
Totul este în zadar
Totodată, pilotul spune că în ciuda riscurilor majore la care se expun cei care fac astfel de manevre, timpul câștigat este de ordinul a două-trei minute și asta în condițiile în care șoferul respectiv are norocul să prindă câteva semafoare pe culoarea verde.
"Teoretic avantajul ar putea fi reprezentat de faptul că ajungi mai repede acolo unde îți dorești. Practic, traversând Bucureștiul într-o perioadă aglomerată, de la nord la sud sau de la est la vest de oriunde, fâcând tot felul de nebunii, poți să câștigi maximum câteva minute. Oricum semafoarele regularizează totul, te obligă să stai și faptul că reușești să te strecori cu un semafor sau două mai repede, înseamnă de fapt două sau trei minute câștigate Dacă pui în balanță cât câștigi și cât pierzi sau ce riști să pierzi, de fiecare dată dacă faci o evaluare corectă, lucidă, vei ajunge la concluzia că riscul nu se justifică," a încheiat Titi Aur.
[citeste si]
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, prăbușit. Chirieac: Se va da vina pe Israel şi pe Occident. Tensiunile vor ajunge la cer
- Orașul despre care Daniel Buzdugan spune că ar putea fi Salonicul României - Foto în articol
- Romanița Iovan, mărturisiri: "Sunt în viață datorită mamei, pentru că au fost presiuni". Reacția tatălui la maternitate
- Semnalul dat de BNR privind economia. Adrian Negrescu: Ce urmează pentru România
- Gelozia, minciuna şi manipularea asociată cu dependenţa de droguri, impact asupra relaţiilor de cuplu. Radu Leca: Sunt singurul din România care o spune
- Marea reorganizare din Ministerul Muncii: Sunt mai puțini cu... 7 angajați!
- Va plăti rate până la 68 de ani pentru un apartament cu două camere, dar nu-i pare rău. „Accept situația așa cum este”
- Ce a făcut președintele Iranului, Ebrahim Raisi, înainte de accidentul cu elicopterul
- Compania de apă controlată de Ion Dumitrel, CJ Alba, usucă la buzunare. Doi pensionari speciali, la robinet
- UPDATE: Semiluna Roșie a Iranului neagă faptul că ar fi fost găsit elicopterul / Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, Ebrahim Raisi, s-a prăbușit
- Cum sunt prinse firmele cu administrator fictiv, numit și „om de paie”. Comisar: Întotdeauna identificăm adevăratul șef, aceștia nu scapă
- Lupta dependenților, de două ori mai grea într-un cuplu în care ambii consumă. Psiholog: Partenerul poate fi un obstacol în calea recuperării
- România o ia pe urmele Greciei. Negrescu: Cheltuielile statului, cu 28% mai mari în 2024, în țara codașă la colectarea TVA