Ramona Colea, CEO Flight Claim, a vorbit la DC NEWS despre cazurile în care pasagerii se trezesc pe nepusă masă cu un zbor anulat, incident care le afectează nu doar vacanța sau deplasarea în interes de serviciu, dar și portofelele, asta pentru că banii nu sunt ușor de recuperat.
"Pasagerul află că zborul este anulat. Ce să facă? Va suna la compania aeriană. Se trezește că sunatul la compania aeriană e un număr cu supra-taxă, dar o să sune. Stă vreo 20 de minute, timp în care el înmulțește peste un euro cu numărul de minute pe care le-a stat în apel. La un moment dat renunță, intră pe site, încearcă să îşi găsească un alt zbor. Surprinzător, își dă seama că există un alt zbor cu aceeași companie, astfel că ei cumpără un alt zbor cu aceeași companie din cauza căreia se află în această situație. Avem pasageri care ne-au spus: Am cumpărat astăzi un bilet, zborul a fost anulat, ne-am cumpărat alt bilet cu aceeași companie și l-au anulat și pe ăla. Și la un moment dat renunță, încep să își ia taxiuri, se adună câte 3-4, nu mai au bani pentru a continua drumul.
Calvarul recuperării banilor
Este o întreagă experiență, după care urmează calvarul recuperării sumelor. Unii vin și spun: Și dacă nu i-aș primi eu banii ăia, dar nu vreau să rămână sumele astea la companiile aeriene. Deci sunt atât de supărați. Uneori îi mai întrebăm, pentru că nu întotdeauna sunt sume foarte mari și îi întrebăm de ce vor să facă o cerere de despăgubire pentru suma aceasta. Și ei ne spun că pentru felul cum au fost tratați. (...) Sunt oameni care cumpără un zbor dus-întors pentru întreaga familie, după cum companiile low-cost nu zboară doar din punctul A în punctul B. Oamenii se duc și își iau zbor de aici până în Italia, stau 2-3 zile, își mai iau cu aceeași companie din Italia către nu știu unde... Ori odată ce a fost zborul de aici anulat, lor toată vacanța le-a fost anulată și au pierdut foarte mult. Sumele care se adună de la low-cost în situații de genul ăsta sunt foarte mari, o să aveți surprize.
Cât de mult contează un bilet de 50 de euro
Sunt, într-adevăr, și situații în care un pasager are un zbor de 50 de euro, dar noi am învățat un lucru să știți. 50 de euro pentru cineva poate să fie la fel de mult cât o sumă foarte mare pentru altcineva care câștigă foarte mult. Şi mai e un lucru- Când vedem cât de greu acceptă companiile să dea înapoi acei 50 de euro. Atunci avem imaginea clară a cât de mult sumele astea mici contează. De ce? Pentru că sunt foarte multe.", a declarat Ramona Colea, CEO Flight Claim, la DC NEWS.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
Citește articolele cu aceleași etichete:
- Germania anulează spațiul Schengen. Knaus avertizează că nici Franța sau Austria n-au reușit nimic cu asta
- Un neamț a vizitat toate țările Europei și a făcut un top al celor mai frumoase destinații. Ce a spus despre România
- Ce aduce Sezonul Balanței pentru fiecare zodie/ascendent până pe 23 octombrie
- Alertă meteo generală până luni, 15 - 16 septembrie 2024: Plouă însemnat cantitativ. Harta ANM
- Comuna din România cu doar 4 sate și 200 de locuitori, dar cu funcționari cât nu-i poate duce! ”Comunitatea foarte mică nu are buget să-i susțină”
- BANCUL ZILEI: Parteneriat între amanți
- MAE, alertă de călătorie în trei state europene. Avertisment de precipitații extreme și inundații
- MAE, alertă de călătorie pentru o nouă țară europeană
- Analiză șoc: Partidele au cei mai buni candidați la prezidențiale, cu excepția unuia
- Adrian Năstase regretă că nu a povestit "episodul în care s-au aruncat grenade", în lupta cu Traian Băsescu