Sony a declarat că filmul a fost descărcat de peste 2 milioane de ori în zilele de miercuri, joi, vineri şi sâmbătă, ceea ce a generat vânzări de 15 milioane de dolari, un record pentru un astfel de film, hollywoodreporter.com.
Oficialii cred că succesul filmului a venit tocmai de la atacul cibernetic nord-coreean asupra filmului „The Interview", care a constituit cea mai reuşită campanie publicitară. După ce Sony Pictures a cedat în faţa ameninţărilor şi a renunţat la lansarea în cinematografe, filmul a înregistrat un succes foarte mare online, fiind filmul care a generat cele mai multe venituri online.
Filmul se poate vedea pe YouTube, Google Play, Xbox de la Microsoft şi www. seetheinterview.com.
Citește și: "THE INTERVIEW", ONLINE. Sony anunță difuzarea online a filmului
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Medeea Marinescu își explică lipsa de reacție publică după ce Florin Piersic a fost internat de urgență
- BANCUL ZILEI: Secretul ascuns al limbii române
- Medicul Alin Popescu, despre un aliment de pe masa de Paște: Preparat așa... e nenorocire completă / Asta e o regulă pe care mulţi nu o respectă, din păcate
- BANCUL ZILEI: Ați greșit numărul!
- Tragedia din Vinerea Mare care a făcut înconjurul lumii. Peste 100 de români, majoritatea copii, au ars de vii în biserică
- Mircea Diaconu: E un fenomen, pe care nu-l sesizează aproape nimeni, care se petrece în România. Sunt vizați tinerii educați, IT-iștii, modernitatea țării
- Vasile Bănescu explică: De ce slujba de Înviere nu are loc în biserică. Când începe și când se termină sfânta slujbă a Paștelui
- Ploi abundente, grindină și vânt puternic în prima zi de Paști. Județele vizate de fenomenele meteo extreme
- Miracolul Luminii Sfinte? Ce știm despre aprinderea ei: Un arab și un turc verifică înainte Sfântul Mormânt
- Mioara Roman îi trimite semne Oanei Roman, din lumea de dincolo, chiar în Săptămâna Mare / foto în articol