Data publicării:

Studiu: 80% dintre români au făcut asta în timpul pandemiei

Autor: Ioan-Radu Gava | Categorie: Sanatate
WhatsApp

Un nou studiu arată ce au preferat românii în timpul pandemiei de COVID. Este incredibil ce schimbări au avut loc.

Peste 80% dintre utilizatorii români de internet au folosit mai des social media în timpul pandemiei de COVID-19, 30% dintre aceștia petrecând până la 10 ore pe săptămână pe rețelele de socializare, conform unui studiu realizat de agenția de digital marketing pentru e-commerce MTH Digital.

În perioada de la începutul pandemiei până acum, 58,4% dintre utilizatorii rețelelor de socializare au menționat că au interacționat mai mult decât de obicei cu reclamele online, în timp ce 41,6% au declarat că nu și-au modificat comportamentul în online. De asemenea, 62,5% spun că au făcut shopping online mai des în această perioadă, în timp ce 37,5% au preferat să facă economii.

Motivele utilizării rețelelor sociale sunt diverse, 90,8% dintre respondenți afirmând că folosesc social media drept o sursă de divertisment și comunicare cu cei dragi, iar 57,5% drept o sursă de informare. Totodată, 22,5% dintre participanții la studiu spun că folosesc social media drept o platformă de shopping online pentru a căuta, verifica și compara produse, iar 40%  folosesc rețelele sociale în scop de networking.

Se pare că 90,8% dintre români folosesc telefonul mobil pentru a accesa rețelele de socializare, în timp ce numai 8,3% preferă desktopul sau laptopul. Doar 0,8% dintre respondenți folosesc tableta pentru a accesa social media.

„Faptul că oamenii petrec mai mult timp în social media ne arată că în perioada aceasta creșterea proporțională a bugetelor investite în digital marketing poate genera rezultate mai bune pentru business-urile cu prezență online. Totodată acest lucru este confirmat și de cei 62,5% respondenți ai studiului ce au făcut cumpărături online mai des în timpul pandemiei”, spune Robert Dumitru, Digital Marketing Manager MTH Digital, conform revistabiz.ro.

TikTok, în vârful preferințelor

TikTok-ul a crescut în timpul pandemiei, platforma fiind cel mai des preferată de persoanele participante la studiu. Pe locul al doilea în topul noilor preferințe s-a situat platforma LinkedIn cu 14%, iar locul trei a fost ocupat de Instagram cu 12%. Se pare că în România TikTok are peste 4,1 milioane de utilizatori lunar, din care 2,4 milioane folosesc aplicația zilnic, potrivit BizBrașov.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel