S-au încurcat bagajele la Aeroportul Oradea. Cele care trebuiau să ajungă în Antalya au ajuns în Hurghada și invers
Află în articol mai multe despre evenimentul care s-a întâmplat la Aeroportul Oradea.
Sâmbătă, 24 august, la Aeroportul Oradea s-au încurcat bagajele a două zboruri. Mai exact, bagajele turiștilor care au zburat spre Antalya au ajuns la Hurghada și invers.
Pasagerii unui zbor operat de compania aeriană Hi-Sky, cu destinația Antalya, au fost nevoiți să călătorească cu bagajele unui alt zbor. Atunci când aceștia se îmbarcau, mai mulți pasageri care își așteptau bagajele și-au dat seama că au dispărut.
Zborul spre Antalya a înregistrat o întârziere de 62 de minute. Decolarea era programată pentru ora 18:20.
Între timp ce aceștia așteptau să pornească la drum, angajații aeroportului au trimis pasagerii zborului spre Hurghada, Egipt, spre îmbarcare, decolarea acestuia urmând la ora 18:40.
În timpul îmbarcării mai mulți pasageri ai zborului cu destinația egipteană au observat că bagajele lor nu seamănă cu cele depuse la check-in. Niciunul dintre ei nu au sesizat angajații aeroportului deoarece sperau să se înșele.
”Au fost schimbate”
„Am stat vreo 3 ore în aeroport, așteptam bagajele. Am întrebat la biroul de informații unde sunt și așa au sesizat că nu sunt bagajele bune. Astfel, au ajuns la concluzia că au fost schimbate. Unii spun că ne vom primi bagajele în seara aceasta (n.r -duminică, 25 august), alții susțin că doar peste 2 zile. Este inadmisibil așa ceva”, relatează unul dintre pasageri care a rămas blocat în aeroport cu un copil mic și fără cele necesare, conform aradon.
Potrivit directorului general al Aeroportului din Oradea, Răzvan Horga, „s-a lucrat toată noaptea la rezolvarea problemei apărute. În dimineața zilei de duminică, la ora 7:06, bagajele au ajuns în Antalya, iar la ora 9:03 în Hurghada, iar în cursul zilei de astăzi, bagajele vor fi înapoiate pasagerilor.
În urma incidentului, conducerea aeroportului va demara o anchetă internă pentru identificarea împrejurărilor în care bagajele au fost schimbate”.
Introducerea "petrolului verde" în aviația civilă
Problema decarbonizării în aviația comercială este una dintre cele mai importante astăzi pentru toate companiile aeriene doar ca din păcate o serie de probleme împiedică o globalizare efectivă a unui mecanism general valabil și economic sustenabil.
Aviația civilă este responsabilă astăzi de 2-3% din totalul emisiilor de CO2 de pe glob și pentru a fi corect informați haideți să vedem împreună cum se prezintă întregul tablou. Astfel:
1. Ținta decarbonizării totale in aviația civila este anul 2050. Este realistă sau nu ? Nimeni nu știe și nici nu poate garanta!
2. Efortul principal este susținut de folosirea petrolului de tip SAF din alte surse decât cele tradiționale. Doar ca în conformitate cu datele furnizate de către SKYNRG, liderul global în domeniul SAF:
- în acest moment cantitățile de astfel de petrol produse sunt extrem de mici și multe dintre proiectele de de creștere a producției de acest gen sunt fie oprite fie întârziate deși există un număr de 500-800 de rafinării necesare la nivel global a fi dezvoltate
Citește în continuare articolul publicat în exclusivitate de pilotul Cezar Osiceanu pe DC News: Blocaje majore pentru introducerea "petrolului verde" în aviația civilă. Pilotul Osiceanu explică principalele cauze și ce face România
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News