Data publicării:

România la World Travel Market

Autor: DCNews Team | Categorie: Arhiva
WhatsApp
logo brand turistic romania
logo brand turistic romania

România participă, în perioada 7-10 noiembrie 2011, la târgul internaţional de turism World Travel Market, organizat la Complexul Expoziţional ExCel din Londra.

”Valorile care stau la baza promovării Romaniei ca destinatie turistică şi care, totodată, ne diferenţiază de alte destinaţii participante la târg, sunt natura intactă, moştenirea culturală unică şi stilul de viaţă autentic din zonele rurale. Aceste aspecte, care conferă unicitate României, au fost abordate într-o serie de articole şi reportaje despre destinaţiile româneşti, difuzate în ultimul timp de presa britanică. Astfel, participarea României la WTM are loc în contextul unei intensificări a prezenţei României în presa din regiune.

Standul României la WTM este organizat de Ministerul Dezvoltării Regionale şi Turismului, acţiunea fiind inclusă în programul anual de promovare a turismului românesc şi susţinut din fonduri europene alocate României în cadrul operaţiunii de creare a unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică. Operaţiunea se derulează prin Programul Operaţional Regional 2007-2013, Axa 5, Domeniul Major de Intervenţie 5.3 „Promovarea potenţialului turistic şi crearea infrastructurii necesare, în scopul creşterii atractivităţii României ca destinaţie turistică”. Programul MDRT de promovare a Romaniei este centrat pe cele şase produse turistice româneşti stabilite ca prioritare pe termen mediu: circuite culturale, turism rural, natură salbatică şi parcuri naturale, turism de sănătate şi de întreţinere, turism activ şi de aventură, „city breaks”. Promovarea României la acestă manifestare include un eveniment de lansare a broşurii privind turismului balnear din Romania, intitulat „Ghidul Staţiunilor Balneoclimaterice”.”, se arată într-un comunicat de presă al MDRT.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel