Data publicării:

Reclamă românească la Coca-Cola - triumf internațional

Autor: Crişan Andreescu, crisan_andreescu | Categorie: Economie
WhatsApp
Haisamancamimpreuna
Haisamancamimpreuna

Alegeri prezidentiale 2024

Coca-Cola România câştigă un nou premiu Silver Drum, de data aceasta pentru campania de Live Tweeting #Haisamancamimpreuna. Pentru această campanie, Coca-Cola a aplicat un concept cu totul inovator. În premieră în România, mesaje de pe Twitter au fost integrate într-un spot TV.

Ultima zi a Festivalului Golden Drum 2013 a adus încă un premiu pentru Coca-Cola România, al doilea după Silver-ul câştigat cu campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST.

 „Putem spune că suntem pe «harta creativităţii internaţionale». Ne bucură extrem de mult câştigarea unui nou premiu într-o competiţie atât de importantă, care măsoară creativitatea ideilor, dar mai ales gradul de inovaţie al fiecărei campanii”, declară Nicoleta Eftimiu, Sparkling Soft Drinks Senior Activation Marketing Manager – Coca-Cola România & Moldova.

 Totodată, cele două campanii dezvoltate de Coca-Cola România au fost premiate și în cadrul celui mai important festival de internet din România, Internetics, unde au obținut Best Digitally Lead Campaign şi Best Digital Branded content pentru campania Împarte o Coca-Cola cu Adi Despot la B’ESTFEST, respectiv Best Use of Technology cu Live Tweeting #Haisamancamimpreuna.

Despre campania de Live Tweeting #Haisamancamimpreuna

 #Haisamancamimpreuna este prima campanie de Live Tweeting dezvoltată în România, pornită de la informaţiile locale potrivit cărora 6 din 10 români obişnuiesc să mănânce singuri, în faţa televizorului. Pentru ca oamenii să redescopere bucuria meselor împreună, mesajele postate de aceştia pe Twitter, în cadrul campaniei, au fost integrate de către echipa Coca-Cola în spoturile TV.

 Astfel, cele mai inspirate invitaţii la masă au trecut dincolo de mediul online, ajungând pe TV.

Campania a avut ecou şi în offline, materializându-se într-o Caravană inedită, care a oprit în marile oraşe din România, pentru a invita consumatorii să ia pauza de masă alături de cei dragi, într-un decor cald, prietenos, special creat pentru ei.

 Campania integrată de marketing a fost implementată în perioada martie-aprilie şi a beneficiat de un mix media cuprinzând spot TV, suport digital, PR, afişaje stradale, dar şi activări speciale, susţinute de cunoscutul bucătar Nicolai Tand.

 Puteţi urmări filmul campaniei accesând: www.youtube.com/watch?v=5k1fvMmfJxs

 Despre Compania Coca-Cola

Compania Coca-Cola este cea mai mare companie de băuturi răcoritoare din lume, oferind consumatorilor din întreaga lume peste 500 de mărci de băuturi răcoritoare.

Alături de Coca-Cola, recunoscută ca fiind cea mai valoroasă marcă din lume, compania comercializează o gamă variată de produse ce include băuturi răcoritoare carbogazoase, băuturi răcoritoare cu conţinut caloric scăzut, ape minerale, sucuri de fructe, nectaruri, băuturi cu extract de ceai, băuturi energizante, cafea ready-to-drink etc. Având cea mai mare reţea de distribuţie din lume, compania Coca-Cola este prezentă în peste 200 de ţări, consumul produselor companiei depăşind 1.8 miliarde de porţii pe zi.

Având în vedere angajamentul său de dezvoltare a unor comunităţi durabile, compania noastră este centrată pe iniţiative care contribuie la protejarea mediului înconjurător şi conservarea resurselor, încurajarea unui stil de viaţă activ şi echilibrat, crearea unui mediu de lucru sigur pentru angajaţii noştri şi promovarea dezvoltării economice a comunităţilor unde ne desfăşurăm activitatea. Împreună cu partenerii noştri de îmbuteliere, suntem în top 10 angajatori, având peste 700.000 de angajaţi care fac parte din Sistemul Coca-Cola.

 În România, ca în toate ţările în care îşi desfăşoară activitatea, Coca-Cola deţine şi funcţionează pe baza unui sistem propriu, incluzând toate verigile necesare producerii şi distribuţiei produselor către consumatori. În România, Sistemul este format din Coca-Cola România (filială a The Coca-Cola Company, proprietarul mărcilor înregistrate) şi partenerul său Coca-Cola Hellenic (CCH) România, care îmbuteliază şi distribuie produsele Coca-Cola sub licenţa The Coca-Cola Company în România.

Pentru mai multe informaţii legate de companie vă rugăm să vizitaţi site-ul www.thecoca-colacompany.com sau să ne urmăriţi pe twitter la adresa twitter.com/CocaColaCo.

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
pixel