Parteneriat între Coca-Cola HBC România, Paviani şi Scania pentru reducerea emisiilor de CO2 şi promovarea sustenabilităţii în transport
Compania Coca-Cola HBC România, în parteneriat cu Paviani Eurocar, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de transport ai săi şi producătorul de autocamioane Scania, au încheiat un parteneriat pentru a reduce emisiile de CO2 şi a promova sustenabilitatea în transport, conform unui comunicat de presă.
Cele trei companii folosesc în premieră un camion care funcţionează pe bază de gaz natural comprimat (CNG), un combustibil ce permite reducerea cu 15% a emisiilor de dioxid de carbon generate în atmosferă faţă de cele produse de un camion clasic, alimentat cu motorină. 'Prin acest parteneriat, cele trei companii şi-au asumat un obiectiv comun: reducerea impactului serviciilor de transport asupra mediului, prin promovarea inovatiei tehnologice ca pilon de sustenabilitate.
Camionul, pus la dispoziţie de Paviani Eurocar şi Scania, face parte dintr-un proiect pilot şi va efectua curse între cele 18 depozite ale Coca-Cola HBC de pe teritoriul României', se menţionează în comunicat. 'Grija faţă de mediu şi sustenabilitatea sunt piloni importanţi din strategia pe termen lung şi termen scurt a companiei, integrate în toate operaţiunile pe care le derulăm. Printre măsurile pe care le luăm pentru reducerea impactului pe care îl avem asupra mediului se numără şi reducerea emisiilor de CO2 rezultate din activităţile de transport şi distribuţie a băuturilor noastre.
Obiectivul nostru este ca, după finalizarea perioadei de testare, să ne extindem la o flotă mai mare de astfel de camioane.(...) Coca-Cola HBC România foloseşte în procesele de producţie doar energie din surse regenerabile şi curate şi a redus deja, în 2017 faţă de 2015, cu 7% nivelul emisiilor celor trei fabrici din România şi cu 15% consumul de apă implicat în procesele de producţie', a declarat Jevgeni Rudkovski, supply chain manager al Coca-Cola HBC România. Coca-Cola HBC este unul dintre cei mai mari îmbuteliatori ai companiei Coca-Cola, având vânzări de peste 2 miliarde de unităţi.
Compania activează într-o zonă geografică extinsă, având operaţiuni în 28 de ţări, deservind o populaţie de aproximativ 590 milioane de oameni.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News