Ofertă pe care nu o poți refuza - o bere pentru un like pe Facebook
Fiindcă reclama este sufletul comerțului, rolul jucat de social media în viaţa de zi cu zi a consumatorului i-a determinat pe antreprenorii să vină cu idei tot mai năstruşnice pentru a atrage atenţia. Diverse firme din SUA propun oferte de tipul "o bere pentru un Like pe Magazine de la colţ de stradă, restaurante, baruri şi cafenele se dau încearcă tot felul de strategii pentru a atrage câți mai mulți fani pe reţelele de socializare. Concursuri, reduceri de preţuri sau campanii care oferă bunuri şi servicii gratis, antreprenorii nu se dau înapoi de la nimic pentru a-l convinge pe client să apese pe un buton. "Pentru că ne place de tine. Primeşti o băutură gratis dacă îţi place de noi pe Facebook sau Twitter", scrie pe un afiş aflat lângă casa de marcat a Cafe Javasti din Seattle, potrivit Seattle Times.
Numărul de fani pe Facebook sau de adepţi pe Twitter a devenit un instrument puternic de marketing într-o perioadă marcată de o competiţie tot mai dură a companiilor pentru atenţia clienţilor, întrucât reţelele de socializare au devenit cel mai important canal de marketing. Spaţiul alocat în spoturile TV pentru site-ul unei companii a fost înlocuit de o trimitere către pagina de Facebook.
Camera de Comerţ din Seattle oferă celor 2.200 de firme asociate, majoritatea întreprinderi mici, finanţare pentru o campanie de social media pe lună. Prezenţa social media în conştiinţa oricărei companii este deja consacrată, însă rămâne o noutate într-o măsură destul de mare pentru a genera mereu inovaţie şi pentru a continua să surprindă prin metode.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News