Măsuri pentru rezolvarea crizei din trafic
- Folosirea intensivă a Poliției locale în intersecțiile extrem de aglomerate, la orele de vârf, pentru evitarea blocajelor. Cea mai critică situație este în sectorul 6: pe axele de acces în Drumul Taberei, Ghencea și Militari sunt ambuteiaje uriașe, produse pentru că șoferii blochează intersecția, forțând trecerea pe galben, iar poliția este rareori prezentă.
- Introducerea benzilor cu sens flotant, după modelul din New York. Dimineața, se oferă o bandă în plus unui sens, seara celuilalt, pentru a prelua fluxurile mai mari de trafic spre și dinspre birouri.
- Lărgirea bulevardelor prin folosirea spațiului exploatat în prezent de vânzătorii și stropitorii de panseluțe.
VEZI ȘI: EXCLUSIV Gabi Firea: referendum, ultima șansă
- Descurajarea, prin taxare, sau chiar interzicerea vehiculelor de teren sau a limuzinelor, care ocupă în trafic locul unui autobuz, pentru o persoană sau două.
- Interzicerea opririlor, amendarea drastică a celor care staționează/parchează pe bulevarde. Sancțiuni dure pentru poliția locală, care ignoră staționarea ilegală în zonele cu vad comercial, eventual anchete pentru a depista înțelegeri între polițiști și comercianți.
- Descurajarea folosirii mașinilor la hipermarket. Suprataxarea parcării la hipermarket.
- Interzicerea reînnoirii autorizațiilor pentru hipermarketuri și alungarea lor în afara orașului. În măsura în care există resurse, rechiziționarea terenului ocupat de hipermarketuri și transformarea în parc. Inițiativă legislativă de interzicere a funcționării unor hipermarketuri în orașe.
- Încurajarea alternativelor la transportul public privat, tip maxi-taxi.
- Obligarea, prin Inspectoratul școlar, ca elevii să meargă la școli din apropierea casei.
Proiecte care trebuie începute în 2017 și finalizate până în 2018, începutul anului 2019
- Lărgirea bulevardelor Dimitrie Pompei și Pipera, pentru a debloca zona de birouri unde lucrează cel mai mare număr de angajați din Capitală și care este principala unitate de producție a orașului.
- Lărgirea străzii Prelungirea Ghencea, pentru a da acces la complexurile rezidențiale din zona de vest a capitalei.
- Pasaj la Arcul de Triumf - lărgirea Bulevardului Aviatorilor, eventual prin/și sens flotant
- Lărgirea Bulevardului Lascăr Catargiu -lărgirea Șoselei Cotroceni, eventual prin/și sens flotant, construirea unei bretele de acces pe Bd Geniului.
Invităm cititorii DCNews să vină și cu alte idei.
Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News
- Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, prăbușit. Chirieac: Se va da vina pe Israel şi pe Occident. Tensiunile vor ajunge la cer
- Orașul despre care Daniel Buzdugan spune că ar putea fi Salonicul României - Foto în articol
- Romanița Iovan, mărturisiri: "Sunt în viață datorită mamei, pentru că au fost presiuni". Reacția tatălui la maternitate
- Semnalul dat de BNR privind economia. Adrian Negrescu: Ce urmează pentru România
- Gelozia, minciuna şi manipularea asociată cu dependenţa de droguri, impact asupra relaţiilor de cuplu. Radu Leca: Sunt singurul din România care o spune
- Marea reorganizare din Ministerul Muncii: Sunt mai puțini cu... 7 angajați!
- Va plăti rate până la 68 de ani pentru un apartament cu două camere, dar nu-i pare rău. „Accept situația așa cum este”
- Ce a făcut președintele Iranului, Ebrahim Raisi, înainte de accidentul cu elicopterul
- Compania de apă controlată de Ion Dumitrel, CJ Alba, usucă la buzunare. Doi pensionari speciali, la robinet
- UPDATE: Semiluna Roșie a Iranului neagă faptul că ar fi fost găsit elicopterul / Elicopterul în care s-ar afla președintele Iranului, Ebrahim Raisi, s-a prăbușit
- Cum sunt prinse firmele cu administrator fictiv, numit și „om de paie”. Comisar: Întotdeauna identificăm adevăratul șef, aceștia nu scapă
- Lupta dependenților, de două ori mai grea într-un cuplu în care ambii consumă. Psiholog: Partenerul poate fi un obstacol în calea recuperării
- România o ia pe urmele Greciei. Negrescu: Cheltuielile statului, cu 28% mai mari în 2024, în țara codașă la colectarea TVA