Lista alimentelor inamice abdomenului plat
Autor: DCNews Team | Publicat pe: 03 mai 2018, 01:54
WhatsApp
Andreea Sava a publicat lista alimentelor inamice abdomenului plat.

Iată lista celor zece alimente inamice abdomenului plat:

1. Alimentele bogate în grăsimi saturate

Adică acele grăsimi nesănătoase. Și aici mă refer la grăsimile de origine animală, deci brânza, laptele și carnea grase. Nu trebuie, însă, să elimini grăsimile din alimentație. Ci doar să mănânci alimentele care le conțin pe cele sănătoase. 

2. Prăjeli

Chiar și cel mai sănătos aliment, prin prăjire în mult ulei sau în uleiuri care conțin grăsimi saturate, devine sursa de grăsimi proaste fiindcă se încarcă astfel cu ele. Cartofii, de exemplu, fierți sau copți și apoi răciți te vor ajuta să slăbești. Iar 100 de grame conțin în jur de 80 de calorii. Aceleași 100 de grame, dacă le prăjești, conțin 400 de calorii și grăsimile proaste care se transformă în depozite în jurul taliei și în colesterol rău.

3. Carnea și brânzeturile procesate


Sunt pline de grăsimi saturate, sare, conservanți, coloranți și alte prostii sintetice care fac organismul să depoziteze grăsime și cresc nivelul colesterolului.

4. Produsele de patiserie și cofetărie

Conțin cantități uriașe de zahăr rafinat, sunt făcute din făină albă cu încărcătură glicemică mare și sunt pline de grăsimi de proastă calitate. Da, știu, sunt foarte gustoase. Când vezi, însă, petele de grăsime de pe ambalajele în care le cumperi gândește-te că toată grăsimea aia se va depune fix acolo unde ți-ai dori să ai pătrățele. Și alege un fruct, niște nuci sau deserturi din lactate cu un conținut redus de grăsime, zahăr brut sau înlocuitori naturali sănătoși și din făină integrală.

5. Gustărele și ronțănele de orice fel

Au aceleași dezavantaje ca brânzeturile și carnea procesate. La care adaugă aportul de carbohidrați de proastă calitate, fiind făcute din făină albă, cu încărcătură glicemică foarte mare.

[citeste si]

6. Mâncare de tip fast food

La fel ca-n cazul prăjelilor, problema e cu modul în care sunt preparate și cu faptul că au mulți conservanți, potențatori de arome etc. La care se adaugă mania bucătăriei de tip fast food de a combina mai tot ce s-a inventat pe planetă într-o singură masă. Și atunci obții bombe calorice dar nu numai. Nu degeaba, în țările civilizate, principala cauză de deces o constituie bolile cardiovasculare. Vezi continuarea aici

Google News icon  Fiți la curent cu ultimele noutăți. Urmăriți DCNews și pe Google News

WhatsApp
DC Media Group Audience
Iti place noua modalitate de votare pe dcnews.ro?